Volg jij Nice Nail Arts al?

Misschien weten vele van jullie het al maar ik ben te volgen op verschillende social media!

Afbeelding 24

Waar ik het actiefst op ben: Instagram!
Hier plaats ik regelmatig artikelen over allerlei onderwerpen. Natuurlijk zit hier nagellak en nail art bij maar ook veel foto’s van mijn leven!

Afbeelding 4

Op de hoogte blijven van nieuwe artikelen: Facebook!
Hier plaats ik een link naar een nieuwe blogposts! Zo blijf je op de hoogte van wat er op nicenailarts.com gebeurt!

Afbeelding 20

Nieuwe artikelen overzichtelijk bij elkaar: Bloglovin’!
Hier zie je makkelijk alle artikelen onder elkaar van mij.

Afbeelding 10

Als eerste mijn nieuwe filmpjes zien: YouTube!
Het is nog niet vaak, maar ik probeer meer filmpjes te maken. Wanneer je geabonneerd bent op mijn YouTube kanaal zie je als eerste deze filmpjes!

Afbeelding 1

Nieuwe artikelen en andere dingen: Twitter!
Hier komen ook links te staan naar nieuwe blogposts en ook links naar instagram foto’s. Af en toe plaats ik wat andere dingen.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om me te volgen via deze wegen! Zo blijf je natuurlijk op de hoogte van veel leuke dingen!

Liefs, Myrthe.

P.s. Als je op de foto’s klikt kom je op de artikelen die hier over gaan!

Een gedachte over “Volg jij Nice Nail Arts al?

Geef een reactie

