Instagram foto’s #3

Afbeelding 23Het is weer tijd voor nieuwe instagram foto’s! Een tijdje terug liet ik de vorige al zien en nu komen er weer een hoop andere leuke foto’s aan!

Kijk je mee?

Als eerst deze ‘neon’ kleurtjes van Herome. Ik vind het een leuk en fijn merk maar ik vind niet dat ze deze kleurtjes neon mogen noemen…

Afbeelding 24

Bij Douglas weten ze wel hoe het moet! Super leuke neon kleurtjes voor €2,-!

Afbeelding 25

Lekker genieten van het mooie weer en pootje baden!

Afbeelding 22

Gedeelte van de shoplog van Groningen. Klik hier om hem te bekijken.

Afbeelding 21

Ik vind deze oorbellen van Claires echt super grappig!!

Afbeelding 20Heerlijk bad om lekker te ontspannen.

Afbeelding 19

Ja je leest het goed! Ik mag voortaan gast artikelen schrijven bij MissLipglos! (omg, omg, omg!!!) Echt super leuk!!

Afbeelding 18

Flink balen dit! Het is helaas over met het gratis reizen!! :(

Afbeelding 17

Beste combinatie om cakejes mee te bakken! Klik voor het recept hier!

Afbeelding 16

Vrijdag had ik feest omdat ik geslaagd ben! Lekker veel blauw natuurlijk ;)

Dit waren de foto’s van de afgelopen tijd. Heb jij nog iets leuks meegemaakt?

Liefs, Myrthe

7 gedachtes over “Instagram foto’s #3

Geef een reactie

