Kiko Sugar mat 644

frontKiko lakjes zijn eigenlijk altijd goed! Maar dit lakje heeft nog iets extra’s. Laatst liet ik al het ‘luiquid sand’ van P2 zien en nu is het de beurt aan Kiko!

Kiko had de keuze uit veel verschillende kleuren maar ik heb voor een donker blauwe met veel glitters gekozen!

swatch

Wow! Look at this! Ik vind het een heel mooi effect geven! Ik weet nog niet helemaal hoe ik dit kan gebruiken in een nail art maar misschien komt het op het zelfde nail als wat ik met holografische nagellak doe, en dat bevalt me eigenlijk wel! Het lakje dekt goed, na twee laagjes is hij volledig dekkend.

Overig

Kiko nagellakjes hebben altijd redelijk dunne kwastjes.

Merk: Kiko
Naam: Lakjes van Kiko hebben helaas geen nummer
Nummer: 644
Inhoud: 11ml
Finish: ‘Sand style’
Dekking: Zeer goed
Droogtijd: Normale droogtijd
Kwastje: Smal kwastje
Verkrijgbaar: Bij Kiko (o.a. te koop in Duitsland)
Prijs: €4,90

Wat vind jij van het effect van dit lakje?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Kiko Sugar mat 644

Geef een reactie

