Gosh Bubblegum!

bubblegum front

Vandaag heb ik weer een mooi lakje voor jullie! De naam zegt het al! Het is een bubllegum roze lakje.

Kijk je mee?

Eigenlijk ben ik niet zo’n type meisje dat dol is op roze maar soms vind ik het wel leuk. Dit is zo’n typisch lakje dat ik echt leuk vind.

bubblegum

Kijk hoe cute dit lakje is!! De naam past er echt perfect bij. Het lakje dekt ook nog goed in twee laagjes.

bubblegum overig

Het lakje heeft een dun kwastje hiermee kun je wat preciezer lakken. Maar werkt wel minder snel. Het heeft dus zo zijn voor en nadelen.

Merk: Gosh
Naam: Bubblegum
Nummer: 598
Inhoud: 8ml
Finish: Creamy
Dekking: Goed
Droogtijd: Normale droogtijd
Kwastje: Smal kwastje
Verkrijgbaar: Als hij nog te koop is dan bij Kruidvat
Prijs: €7,29

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Gosh Bubblegum!

  1. Lief lakje, ik heb zoiets van catrice , duurder heb ik nog niet, komt ooit wel haha, en van de week van miss sporty ook zoiets deze kleur moet ik nog proberen :)

Geef een reactie

