Shoplog Groningen!

DSC_0038-2

Zoals je al wel op mijn Instagram had kunnen zien. Ben ik maandag wezen winkelen in Groningen. Waarom Groningen? Omdat dit mijn laatste maand met studenten OV is en ik er nog even gebruik van wou maken ;)

Kijk je mee?

Natuurlijk was het mooi sale dus heb ik weer een hoop koopjes gekocht! Ik heb wat nagellak gekocht maar ook andere leuke dingen!

DSC_0016

Als eerst dit setje van Essence. Er zitten twee lakjes in ene een parfum van 50 ml! Super leuk en zeker niet duur voor €7,99!

DSC_0021

Bij six heb ik een oogpodloodje gekocht en oorbellen. Normaal heb ik niet van dit soort oorbellen maar ik vond ze toch wel leuk! Met een lichte kleur oogpodlood lijken je ogen wat groter. Omdat ik wit altijd wat hard vind over komen heb ik deze gekocht om te porberen.

wit shirtjegrijs DSC_0017-2

Ook heb ik drie shirtjes gekocht bij H&M! Deze waren maar €5,- per stuk! Het zijn luchtige shirtjes met een patroontje erop. Door gedeeltes van het patroontje kun je heen kijken. Bij de bovenste twee heb ik bij een gedeelte een blauwe ondergrond gedaan zo kun je het effect goed zien. Vooral de witte is mooi met bijvoorbeeld een neon kleurig shirtje!

DSC_0018

Ook heb ik een bronzing powder gekocht. Deze was €3,-!

DSC_0023

Op instagram liet ik het neon lakje al zien. Eerst zag ik neon lakjes van Herome maar deze vond ik heel erg tegen vallen. Als ze er niet bij hadden gezet dat het neon was waren ze nog wel leuk. Maar het moest dus neon voorstellen maar het was echt totaal niet neon, zonde!

Bij Douglas snapte ze het duidelijk wel! Ze hadden gele, groene en roze neon lakjes. Omdat ik al een neon groen en neon roze van Flormar heb gooide ik alleen de gele in mijn winkelmandje. Deze was €2,- ook heb ik twee lakjes van Paris in mijn mandje gegooid deze zijn maar €0,99!

DSC_0026

Bij DA is deze week een leuke actie! 1+1 gratis op alle nagellak! Daar moest ik natuurlijk even gebruik van maken dus ik heb twee mooie lakjes van de W.I.C. collectie gekocht! Deze waren samen maar €7,50!

Dat was de shoplog van Groningen! Wat hebben jullie pas nog gekocht?

Ps. Vrijdag ga ik weer shoppen.. Er komt dus nog een shoplog aan binnenkort!

Liefs, Myrthe

7 gedachtes over “Shoplog Groningen!

Geef een reactie

