WTF nails #2!

long_nail_women_08Eerder liet ik jullie al de Ducknails zien.. Vandaag heb ik weer een wtf momentje gehad op internet die ik graag met julie wil delen.

Kijk je mee?

Oke een beetje lange nagels vind ik wel mooi! Maar er is wel een gevalletje te lang… Ik vind mijn nagels wel prima zo zullen we maar zeggen ;)

Hier even een hoop foto’s van WTF nagels!!

nail3_14 weird_nails13nails nails3dr long-nails longestnails09pg4 longest-finerbails_1997779i

really-long-fingernails-20

Ik vind het een apart gezicht. En dat is nog netjes uitgedrukt.. Wat ik me afvraag als ik dit zie (vooral bij de mensen die beide handen lange nagels hebben) hoe veeg je je af na een toilet bezoek? Het lijkt mij praktisch onmogelijk… Daarbij vind ik de nagels die alle kanten op krullen er nog viezer uit zien dan die gewoon ‘recht’ groeien. En vind ik dat wanneer je zo’n lange nagels hebt beide kanten moet lakken. Dus ook de onderkant. De foto met de rode lange nagels op voeten en handen vind ik daarom niet mooi. En daarbij vraag ik me af wat voor schoenen die vrouw aan doet..

En man wat is het dan erg wanneer je je nagel afbreekt!! Dan lijkt het me echt vreselijk haha!

Ergens ben ik ook wel een beetje jaloers op het feit dat ze zulke lange nagels kunnen hebben… Ik vijl eigenlijk alleen mijn pink en ringvinger. De ander vijl ik af en toe wel een beetje in vorm maar niet korter. Toch worden deze niet langer… Maar eigenlijk ben ik wel tevreden met mijn nagels!

Wat vind jij van deze nagels??? 

Liefs, Myrthe.

Bron afbeeldingen

8 gedachtes over “WTF nails #2!

  1. Mijn vrouw heeft nagels van bijna 40 cm – heel verzorgd, schitterend nail design en ze kan er veel mee. Ik vind het prachtig en sexy

  2. ik vind het er gewoon super vies uitzien! als ik zoiets zie denk ik altijd van, hoe kleed jij je zelf aan en, wat doe jij de heledag? (nagelakken en er voor zorgen dat je nagels niet afbreken?? haha)

Geef een reactie

