Sand style nagellak!

050 frontVandaag heb ik een leuk sand style lakje voor je. Het idee is een beetje afgeleid van OPI liquid sand. Maar dat maakt dit lakje zeker niet minder leuk!

Kijk je mee?

Dit merk verkopen ze alleen in Duitsland. Of ze deze nog hebben weet ik eigenlijk niet zeker. Ik hoop het eigenlijk wel want het zijn hele leuke lakjes!! Dit lakje heb ik de laatste keer dat ik in Duitsland was gekocht. Klik hier voor de shoplog daarvan.

050 swatch

Zo ziet deze leuke lak eruit! Hij dekt uitstekend in twee laagjes en geeft een heel leuk effect! Je ziet ook verschil in kleur als het licht anders op de nagellak valt, echt heel mooi! Er zitten lekker veel (holografische!!) glitters in. Nog een pluspunt aan dit lakje!050 overigHet lakje heeft een normaal kwastje. Het is niet super breed maar ook niet heel smal.

Merk: P2
Naam: confidential
Nummer: 050.
Finish: sand achtig met glitters.
Dekking: zeer goed.
Droogtijd: Normale droogtijd.
Kwastje: normaal kwastje.
Verkrijgbaar: DM (drogist in Duitsland). Vanaf nu ook te koop bij Enchantra klik hier voor het artikel hierover.
Prijs: €1,95 & €3,95 bij Enchantra.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

4 gedachtes over “Sand style nagellak!

Geef een reactie

