Stipjes nail art!!

stipjes linksVandaag heb ik weer een hele leuke en redelijk makkelijke nail art voor je!

Kijk je mee?

Deze nail art is redelijk makkelijk om na te maken. Wat je ervoor nodig hebt is wit en minstens twee andere kleuren. En dotting tools. Je kunt eventueel ook een saté prikker gebruiken.

Hierboven zie je mijn linker hand. Ik heb op elke nagel gebruik gemaakt van twee verschillende kleuren. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om op elke nagel dezelfde kleuren te gebruiken.

stipjes rechts

Mijn rechterhand is natuurlijk weer anders dan mijn linker. Ik heb net weer andere kleuren combinaties gemaakt en hierdoor zijn beide handen uniek! Extra leuk dus!

stipjes giggles

Giggles vond het allemaal super interessant want ze heeft de hele tijd mee zitten kijken. Of ze wilde gewoon graag aandacht… Dat kan natuurlijk ook ;)

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

7 gedachtes over “Stipjes nail art!!

Geef een reactie

