LE Essence ~ Me and my ice cream!

mamic_composing_finalEssence komt weer met een leuke LE! Er zitten weer veel producten bij die me wel wat lijken!

Ben je benieuwd? Kijk dan verder!

Alle producten hebben hele zachte en lieve kleuren! Ik vind het echt super! Daarom ga ik jullie snel laten zien wat er allemaal in zit! Deze collectie is verkrijgbaar in Augustus.

nagellak

Als eerst vier super schattige nagellakjes! De kleuren zijn echt leuk! Ik ben benieuwd of ze goed dekken.

De kleuren: 01 ben & cherries, 02 always in my mint, 03 ice, ice baby en 04 icylicious. Deze kosten €1,89 per stuk.

ess_MeAndMyIce_NailToppingSticker

Ook zitten er nagel stickers bij. Zelf ben ik hier niet zo van omdat ik het veel leuker vind om zelf iets te maken op mijn nagels. Maar ik denk dat dit zeker leuk is als je net begint met nail art! Deze zijn €1,99

lip

Deze lip balms vind ik zo cute! Ik vind de swirl die in de balm verwerkt is een erg leuk effect geven.

De kleuren: 01 ice, ice baby, 02 icylicous en 03 ben & cherries. Deze kosten €1,99 per stuk. Ik denk dat ik de roze wel ga halen!

shimmer

Shimmer pearls! Dit vind ik er altijd zo leuk uit zien! Deze zijn €3,39. Hiervoor ga ik denk ik wel even kijken!

eye & blush

Ook zitten er drie oogschaduw kleuren en een blush in deze collectie! De oogschaduw vind ik er erg goed uit zien!

De oogschaduw kleuren: 01 cone head, 02 icylicious and 03 always on my mint. En de blush heet: 01 ice bomb. Alles is € 2,89 per stuk.

ess_MeAndMyIce_HandWipes

Ook zitten er handige handdoekjes bij! Deze kun je altijd mee nemen in je tas en gebruiken wanneer je handen vies zijn (als je bijvoorbeeld een ijsje gegeten hebt). Deze doekjes hebben een aardbeien geur en kosten €1,39 per pakje.

Wat vind jij van deze collectie? En wat ga je zeker kopen?

Liefs, Myrthe

4 gedachtes over “LE Essence ~ Me and my ice cream!

Geef een reactie

