Kiko 340!

340 frontZoals je misschien al wel weet ben ik dol op Duitse nagellak! Vandaag laat ik jullie weer een mooi lakje zien van Kiko!

Kijk je mee?

Dit mooie blauwe lakje heb ik ook gebruikt voor de nail art met de bijtjes! Ik vind het een erg leuk kleurtje. Dit komt denk ik omdat ik nogal gek ben op blauw!

340 swatch

Op de foto’s ziet de nagellak er niet heel netjes uit. Je ziet de lijnen heel erg zitten en hier en daar zit een luchtbelletje. Erg jammer natuurlijk! Ik moet er wel bij zeggen: de lijnen vallen op de foto’s wel heel erg op. In het echt vond ik dit wel mee vallen. Het lakje dekt prima in twee laagjes!

340 overig

Kiko heeft altijd smalle kwastjes!

Merk: Kiko
Naam: Kiko lakjes hebben geen naam.
Nummer: 340.
Finish: Creamy.
Dekking: Goed lakt alleen streperig.
Droogtijd: Normale droogtijd.
Kwastje: Smal kwastje.
Verkrijgbaar: Kiko (oa in Duitsland).
Prijs: €2,95.

Wat vind jij van dit vrolijke lakje?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Kiko 340!

Geef een reactie

