NOTD! Neon Roze!

zonnebril1Nu het weer wat mooier word pak ik steeds vaker mijn felle kleuren nagellak! Gisteren en vandaag had ik deze leuke nail art op!

Kijk je mee?

Vorige week had ik al de felle kleuren gebruikt met de simpelste nail art ooit. En gisteren was te zien bij mijn instagram foto’s dat ik het groene kleurtje weer gebruikt had! Als het weer mooi is vind ik het echt leuk om felle kleuren te dragen!

Gisteren ben ik met een paar vriendinnen gaan chillen bij een meertje. Ik had mijn knal roze primark bril op en een neon shirtje! Daar hoorde natuurlijk een leuke bijpassende nail art bij!

neon

Ik vind het een erg leuke nail art! Hij heeft iets weg van deze nail art: *klik*! Er gaan helaas al wat stukjes wit van de nail art af maar ik hoop eigenlijk dat ik hem nog even kan dragen!

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Flormar N008, Flormar 400 en NYC 119 City Blackout. Daarnaast heb ik ook kwastjes en dottingtools gebruikt!

Wat vind jij van deze nail art? En wat heb jij gedaan met het mooie weer?

Liefs, Myrthe

4 gedachtes over “NOTD! Neon Roze!

Geef een reactie

