Instagram foto’s #2!

Afbeelding 14Eerder liet ik al eens instagram foto’s zien op mijn blog en er zijn in de tussen tijd weer een hoop foto’s bij gekomen! Tijd voor een nieuw artikel dus!

Mij volgen via instagram kan natuurlijk altijd!

Kijk je mee?

Faal momentje van NS waar ze wel makkelijk iets aan kunnen doen (nu ze het station van Den Bosch toch aan het verbouwen zijn). De bankjes zo plaatsen dat je niet nat geregend word wanneer het regent! Alle bankjes (bij spoor 1) zijn namelijk zo geplaatst dat je nat regent…

Afbeelding 15

Ik had een van de stress volste dagen gehad van mijn examen en zat helemaal vol adrenaline van de goede beoordeling die ik die dag had gekregen. Hoewel ik doodop was van de stress kon ik dus niet slapen…

Afbeelding 16

De super mooie ketting die mijn vader heeft gegeven aan mijn moeder omdat ze 25 jaar getrouwd waren. De letters van de kinderen (Yannick, Ingmar en Myrthe) zijn verwerkt in de hanger!

Afbeelding 17

Giggles kan echt genieten wanneer ze geaaid word, maar stiekem kijkt ze best verwaand!

Afbeelding 18

Mijn preview van mijn mini shoplog van DA! Vinden jullie het leuk om hier wat van terug te zien op mijn site?

Afbeelding 20

Ik heb een lade bijna vol met Catrice lakjes! Hierover heb ik een filmpje gemaakt!

Afbeelding 19

Laatst heb ik een nieuw namaak helmer kastje gekocht bij Lidl! Hij is erg fijn! Voor de verschillen tussen de kastjes klik hier!

Afbeelding 22

Een shoptip bij Action! Studs! Per wieletje kosten ze €2,-! Deze liggen niet bij de make-up maar bij de knutselspullen.

Afbeelding 23

Wachten op de uitslag van het examen… Dit plaatje laat goed zien hoe ik me voelde zullen we maar zeggen ;)

Afbeelding 24

Maar gelukkig kon ik zeggen dat ik geslaagd ben!! Man wat was ik blij! Ik vind het trouwens wel grappig dat je een gedeelte van mijn kettingen ziet hangen op de foto ;)

Afbeelding 25

Vorig weekend ging ik op scouting weekend en omdat het super mooi weer was hebben we besloten om te gaan bbqen. Helaas was het vlees niet helemaal goed gelukt (super scouts dat we zijn..) Maar het was wel gezellig!

Afbeelding 26

Wat we wel kunnen als scouts is bier drinken.. Zo zag de koelkast er dus uit op vrijdag avond…

Afbeelding 27

Omdat ik geslaagd was vond ik het leuk om mezelf te belonen op een derde gaatje! Afgelopen vrijdag heb ik dus weer meer oorbellen dan ik al had! Grappig (naja ik vond het eigenlijk niet zo grappig) de vrouw van de winkel zei heel ‘subtiel’: “Onder de 16 mogen wij geen oorbellen plaatsen zonder ouderlijk toezicht!” Eehhh.. Mevrouw?? Ik ben 22 en dit is mijn derde gaatje??? Het knopje is nu niet echt mooi maar als het genezen is doe ik er toch iets anders in.

Afbeelding 28

Zondag was het vaderdag! Maar omdat we vissen hebben gegeven hiervoor was het niet echt mogelijk om het cadeau op vaderdag zelf te geven. Beetje zielig als de vissen zo lang in een zakje moeten zitten… Daarom hebben we vrijdag vissen gekocht voor papa! Eerst hadden we koi karpers, maar daar was hij niet blij mee.. Deze eten namelijk alle planten op uit de vijver. Gelukkig hadden we de vissen nog niet vrijgelaten en konden we hem toch nog blij maken met vissen die geen planten eten!

Afbeelding 21

Afgelopen zaterdag had ik een thema feestje. Daarom had ik mijn knal groene nagellak op gedaan. Deze is zo fel dat hij licht geeft onder het geld lampje en hij ‘matched’ bij mijn BP shirt. Ik heb nog nooit zoveel commentaar/complimenten/scheve blikken gehad op mijn nagels!

Dit waren de foto’s voor vandaag. Ik ben van plan dit vaker te doen zodat het niet zo’n lang artikel word! Op instagram plaats ik nog meer foto’s over van alles!

Wat heb jij de afgelopen tijd gedaan?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Instagram foto’s #2!

Geef een reactie

