Glitter mat nail art!

Eerder liet ik jullie al de gala nagels zien. *klik* Maar door er een matte topcoat over heen te doen kan het opeens een heel ander effect krijgen!

Kijk je mee?

De matte topcoat die ik heb is niet super. Maar ik denk dat als je een goede hebt je een erg mooi effect kunt krijgen!!

glitter mat

Zoals ik al zei: Mijn topcoat is niet super… Maar je begrijpt het idee toch? ;)

glitter mat donker

Dit vind ik er echt heel mooi uitzien!! Het effect van het volle daglicht op de nagels en het donker om de hand heen.

Wat vind jij van het matte effect?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Glitter mat nail art!

Geef een reactie

