Helmer VS Lidl

Afbeelding 10Een tijdje geleden liet ik zien dat ik een nieuw nagellak kastje had gekocht. Dit keer niet de bekende helmer maar een soort gelijke van de Lidl. Op instagram kreeg ik veel vragen over wat de verschillen waren. Daarom heb ik er een filmpje van gemaakt!

Kijk je mee?

In het filmpje laat ik de verschillen tussen de twee kastjes zien:

Klik hier voor de nail art van deze video.

Wat vind jij van het Lidl kastje?

Liefs, Myrthe

4 gedachtes over “Helmer VS Lidl

  1. Hoi hoi

    Wat me opviel en bij mij wel is dat de nagellak idd snel omvallen en heb wel bakjes nu maar dan nog, dus ga bij blokker of marskramer zo“n rol halen en die in de laatjes liggen, djw, daar was ik nog niet op gekomen .

Geef een reactie

