Minty tinty!

597 gosh

Eerder liet ik jullie al weten dat ik dol ben op mint kleurtjes. Dit lakje van Catrice vind ik daarom ook erg leuk. Maar vandaag laat ik jullie een mint lakje van Gosh zien!

Kijk je mee naar dit kleurtje?

Mint is echt een perfecte mix van groen met blauw! Vooral bij de swatches van dit lakje vind ik het echt een mooie kleur!

597 swatch

He?? Is dit wel de zelfde kleur als op de vorige foto? Sorry mensen.. Hier is het licht helemaal anders waardoor de kleur heel anders over komt. Hierdoor lijkt het net een andere kleur maar dit is het niet! De swatch foto’s zijn met daglicht gemaakt en de andere foto’s zijn gemaakt toen de zon onder ging. Het is wel grappig om te zien dat de kleur met daglicht meer blauw is en bij de andere foto’s eerder groen lijkt!

Het lakje dekt redelijk in twee laagjes. Hier en daar kan hij een derde laagje gebruiken. Maar man wat een mooie kleur! Nu ik dit artikel schrijf kan ik mijn ogen bijna niet van de foto’s af houden!

597 overig

Bij deze foto is dus weer het zelfde licht als bij de eerste foto. Het kwastje is dun en makkelijk.

Merk: Gosh
Naam: Miss Minty.
Nummer: 597.
Finish: Creamy.
Dekking: Dekt redelijk goed.
Droogtijd: Normale droogtijd.
Kwastje: Smal kwastje.
Verkrijgbaar: Kruidvat (ook waar ze maar een Gosh schap hebben!).
Prijs: €7,29.

Ben jij ook zo dol op mint kleurtjes?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Minty tinty!

Geef een reactie

