De simpelste nail art ever!

voor crackleDe ene keer vind ik het leuk om een heel kunstwerk op mijn nagels te maken, een andere keer vind ik het weer leuk om het simpel te houden. Hoewel deze nail art er heel druk uit ziet is hij enorm simpel om zelf te maken! Ja zelfs nog makkelijker dan de simpele nail art! Hiernaast zie je een foto waarmee je de nail art begint.

Benieuwd wat dit voor nail art is? Kijk dan verder!

Het word dus een opvallende maar makkelijke nail art! Zie hier het resultaat:

na crackle

Nadat ik random wat fel groen en roze op mijn nagels heb gedaan en dit goed heb laten drogen heb ik er een laagje crackle nagellak overheen gedaan. Om eerlijk te zijn, ik had echt een soort haat relatie met crackle. Ik heb er ooit een goedkoop lakje van gekocht in het mom van: ‘Als echte nagellak liefhebber moet ik er een hebben’. Maar ik heb hem nooit echt op mijn nagels gehad. Waarom? Ik vind het er vaak te eenvoudig uit zien. Maar nu het deze week mooi weer was en neon kleurtjes dan lekker van je nagels af knallen heb ik hem toch maar eens gebruikt! En zo vind ik het effect eigenlijk wel leuk! Het is net iets anders dan een simpel kleurtje met crackle. En door de felle kleuren springt deze nail art echt van je nagels af!

na crackle rechts

Sorry voor mijn niet schoongemaakte nagelriemen… Deze foto is van mijn rechter hand. Hier heb ik de crackle nagellak net wat anders aan gebracht (dikker of dunner ik weet het eigenlijk niet). Hierdoor zijn de zwarte stukjes kleiner. Dit is dus weer een ander effect!

De felle kleurtjes die ik hiervoor gebruikt heb zijn: Flormar N008 en Flormar N014.

Wat is jou idee bij crackle nagellak?

Liefs, Myrthe

4 gedachtes over “De simpelste nail art ever!

  1. Ik vind dit er echt heel leuk uit zien maar ik hou ook niet zo van crackle nagellak. Als ik nagellak voor mijn verjaardag krijg is er altijd wel een tante die zegt ‘kijk nou eens wat ik heb gekocht voor je, nagellak die krakt is dat niet geweldig’ en dan reageer ik heeeeel blij en alsof ik er nog nooit van heb gehoord en beland hij ergens achter in mn stash of geef ik hem de week er na (ik ben eind november jarig) weer aan iemand voor sinterklaas haha,

Geef een reactie

