Nagels gala Daphne!

jurkEerder liet ik jullie al de gala nagels zien! Een vriendin van me had gisteren avond ook gala en daar horen natuurlijk leuke nagels bij! Ze heeft een jurk laten maken met een stof die ze zelf uitgekozen heeft. Ik heb een leuke bijpassende nail art gemaakt!

Kijk je mee?

Het is een erg vrolijke print met veel bloemen! Het kon dus ook niet anders dan dat er bloemen op haar nagels zouden komen. We hebben een aantal kleuren die in de jurk voorkomen uitgekozen en daar een leuke bloemen nail art van gemaakt!

daphne nail art

Dit is de nail art geworden! De onderlaag is roze en er zitten overal licht blauwe met paarse bloemen op. Daphne was er helemaal blij mee!

daphne nail art2

Dit zijn de nagels in de zon. Zoals je kunt zien zitten er ook glitter overheen! Dit is mijn favoriet die ik ook bij de gala nagels liet zien!

Wat vind je van deze nail art?

Liefs, Myrthe.

Een gedachte over “Nagels gala Daphne!

Geef een reactie

