10 vragen ~ Tag!

tumblr_lgbcya9mNM1qf7ikto1_500_largeVandaag heb ik weer een leuke tag voor jullie met elf vragen over verschillende onderwerpen.

Kijk je mee?

Hoe lang blog je al? Begin oktober 2012 ben ik begonnen met bloggen dat is nu dus iets meer dan een half jaar.

trutnov_large

Wat is jouw favoriete vakantieland? Ik vind Tsjechië altijd erg mooi en leuk! We gaan hier best vaak heen. Het land is mooi en alles is stukken goedkoper dan in Nederland! Twee goede eigenschappen voor een vakantie land! Daarnaast vind ik Australië ook super! Hier ben ik een keer met mijn moeder geweest en ik wil eigenlijk altijd al terug!

Wat vind jij een irritante eigenschap? Als je niet je eigen fouten in kunt zien. Dat vind ik vervelend. Iedereen doet wel eens iets fout maar sommige mensen doen net alsof het allemaal de schuld is van andere mensen.

tumblr_lqmglimsNK1qfrr2oo1_500_large

Waar word jij gelukkig van? Ik kan echt blij worden van kleine dingen! Als ik een mooie nail art op mijn nagels kan ik daar al helemaal gelukkig van worden. Ik loop echt rond te huppelen door het huis als ik iets nieuws op mijn nagels heb gemaakt!
Ook word ik blij van gezellige dingen. Samen een film kijken of spelletjes doen, noem het maar op ik doe mee!

tumblr_lgbcya9mNM1qf7ikto1_500_large

Wat is je lievelingsgeurtje? Jean Paul Gaultier Classique vind ik echt super lekker ruiken!

Heb jij op dit moment je droombaan? Na deze opleiding wil ik door leren voor docent wiskunde. Die opleiding duurt nog vier jaar.

Wat is je favoriete website? Eigenlijk alle beauty blogs die ik lees wel! Ik vind dat echt het leukst om te kijken op internet. Maar het leukste vind ik nog wel om aan mijn eigen blog te werken! Daarnaast ben ik ook verslaafd aan youtube filmpjes kijken!

tumblr_m9filef4nE1r070peo1_500_large

Wat is je favoriete boek? De boeken van Pretty Little Liars vind ik erg leuk! Deze heb ik bijna allemaal gelezen. Nu kijk ik eigenlijk alleen nog de serie hiervan.

Wat is je favoriete film? Mijn favoriete film is toch wel law abiding citizen! Dit vind ik een erg goede film! Er gebeurd zoveel in wat je niet verwacht en elke keer word je weer verrast op een positieve manier! Er zitten gelukkig niet zoveel schrik momenten in want daar hou ik echt niet van!

58313_4670223436222_1346683192_n_large

Wat is je favoriete gerecht? Pizza pizza pizza!! Ik ben echt dol op pizza! Ik vind het super om zelf pizza’s te maken en ze zo nog lekkerder te maken en helemaal naar eigen zin te maken! Lees hier hoe ik dat altijd doe!
Ook vind ik mijn ‘eigen’ ovenschotel super lekker!

Als je deze tag over wilt nemen mag dat natuurlijk! Je mag ze ook beantwoorden en in een reactie zetten!

Liefs, Myrthe

Bron afbeeldingen.

3 gedachtes over “10 vragen ~ Tag!

Geef een reactie

