Catrice 36 Mint Me Up!

36 frontStiekem ben ik wel dol op mint kleurtjes! Er zijn super veel verschillende tinten hiervan en ik heb er al een hoop in mijn stash.. Vandaag laat ik jullie dit mooie lakje van Catrice zien!

Kijk je mee?

Mint is helemaal hot. Dat is natuurlijk de reden dat er zoveel soorten zijn! Ik vind het niet zo erg want ik vind het een erg mooie kleur!

36 swatch

Het lakje dekt goed in twee laagjes! Er zit een mooi effect in het lakje wat hem nog specialer maakt! Er zitten gouden shimmers in met bruin/goude glitters.

36 overig

Het lakje heeft een breed kwastje en lakt daarom snel en makkelijk!

Merk: Catrice.
Naam: Mint Me Up.
Nummer: 36.
Finish: Shimmers en glitters.
Dekking: Dekt goed met twee laagjes.
Droogtijd: Normale droogtijd.
Kwastje: Breed kwastje.
Verkrijgbaar: Bij Kruidvat en Trekpleister?.
Prijs: €2,99.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Catrice 36 Mint Me Up!

  1. Ik heb hier nog mee in mijn handen gestaan vandaag en nu heb ik best wel spijt dat ik hem niet heb meegenomen, haha :P Erg mooi lakje! En ze hebben hem inderdaad ook bij de Trekpleister ;)

Geef een reactie

