IK BEN GESLAAGD!! + Winactie!! = AFGELOPEN

IMAG0476

WINACTIE IS AFGELOPEN! JE KUNT ER DUS NIET MEER AAN MEE DOEN!

Dottingtools kun je wel kopen in mijn blogsale!

Na vier weken examens kan ik eindelijk zeggen dat ik geslaagd ben! Man wat was ik blij toen ik hoorde dat ik alles minstens voldoende had afgesloten en dus niets meer hoefde te doen! Toen ik gisteren thuis kam hing de vlag al uit! Tijd voor een winactie dus!!

Kijk je mee?

Ik wil eerst even iedereen bedanken die me gefeliciteerd heeft of succes heeft gewenst via Instagram of Twitter! Ik vond het erg leuk om te zien! Ook alle likes op mijn Instagram foto’s voelde als een duwtje in de rug! Echt leuk!!

Het leek me wel leuk om dottingtools weg te geven. Dit zodat de winnaar ook mijn nail arts na zou kunnen maken wat ik ook weer leuk vind (win win!).

winactie geslaagd

Je kunt weer op verschillende manieren mee doen!  Voor elke manier krijg je een punt en maak je dus 1x extra kans om te winnen!

1. Volg me op Twitter en tweet: Maak kans op een setje dottingtools! Volg @nicenailarts en RT dit bericht! Voor meer info: http://wp.me/p2MKKQ-NF  pic.twitter.com/6vEH2s1iou
2. Volg me op Instagram en plaats de foto van de winactie onder vermelding van @nicenailarts winactie! #nicenailartswinnen. Deze kun je zelf op instagram zetten door er een screenshot van te maken en deze te plaatsen.
3. Like me op Facebook en deel het bericht over deze winactie!
4. Abonneer je op mijn Youtube kanaal!
5. Volg me via Bloglovin’!
6. Als je geen social media gebruikt (of nog een keer extra kans wil maken) kun je ook een reactie achter laten onder dit bericht!

De winnaar zal ik 5 juni bekent maken!

Liefs, Myrthe

16 gedachtes over “IK BEN GESLAAGD!! + Winactie!! = AFGELOPEN

  1. ik heb alles gedaan als ik win geef ik wat dottingtools aan mijn vriendin omdat ze altijd zo aardig is en ze al lang zoekt <33 en als ik je nog niet had gefeliciteerd met je examen (vast wel) dan nog een x haahh gefeeeliiciteerrdddd veel plezierr in je langere vakantie xd mijn zus is ook klaar met haar examens alleen weet ze de uitslag nog niet… waarschijnlijk is ze wel geslaagd xx

  2. Gefeliciteerd. Ik doe mee met je winactie ik heb alles gedaan wat in je lijstje stond :) Nu nog hopen dat ik win, ik heb nog geen dottingtools ;) Ik heet overal iets met de naam Anouk erin haha ;)

  3. Van hardstikke gefeliciteerd meid, ben blij voor je! Nu lekker genieten van de vakantie.

    1. Ik volg je op Twitter en heb geretweet en getweet: https://twitter.com/fingerart_/status/341182017163104257
    2. Ik volg je via Insta en heb ook de foto geplaatst (@fingerart_)
    3. Ik like en volg je op Facebook en heb het bericht gedeeld! (Fingerart pagina)
    4. Ik heb me geabonneerd op je Youtube kanaal (xliefsmariska)
    5. Ik volg je nu via Bloglovin’
    6. En zie hier mijn reactie ;) (mail: mariska.wubbels@gmail.com)

    Alles gedaan dus, succes iedereen! x

  4. Leukk!! Ik heb al een keer een setje dottingsstoll bkj je gekocht duss ik gun het graag iemand anders! Maar wel supee leuke winactiee!

  5. Dat weet je dan ook vroeg! De meeste moeten nog twee weken wachten, gefeliciteerd in ieder geval! Weet je al wat je hierna voor opleiding wil doen?

    Ik laat de winactie dit keer aan anderen over, ik heb al zo’n mooi setje ;).

  6. Gefeliciteeerd! En wat een superleuke winactie! Tuurlijk doe ik mee. Ik zoek al heel lang dottingtools maar kan nergens zulke vinden! Ik heb alle stappen gedaan :)
    Xx Stella

  7. Gefeliciteeeerd! Ik had het al gelezen op instagram maar was helemaal vergeten te reageren! ;o

    Natuurlijk doe ik weer mee met de winactie :)))

    Twitter: @Morannetje
    Facebook: Moran … … … (Privé)
    Instagram: mmm… Wat zou dat nou zijn hahaha (@xMorann)
    YouTube: jessiejfann
    Bloglovin: geen idee hoe ik heet maar ik volg je wel :)

  8. Ik vind de win actie super leuk ik ben al heel lang op zoek naar dottingtools maar ik weet niet waar je ze kunt kopen weet jij dat?

Geef een reactie

