Catrice stash lade!

Afbeelding 1

Een poosje terug liet ik al mijn hele nagellak stash zien. Toen vroeg ik of jullie het leuk vonden om een close-up van mijn Catrice lade te zien! Nou hier is hij dan: mijn verzameling Catrice lakjes!

Kijk je mee?

Ik heb er weer een filmpje van gemaakt! De nail art die ik op heb komt binnenkort met tutorial online!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! Zelf vond ik het leuk om op te nemen. Als jullie van andere lades ook een close-up willen zien hoor ik het graag!

Wat is jou favoriete nagellak merk?

Liefs, Myrthe

6 gedachtes over “Catrice stash lade!

  1. Hoi Myrthe

    Vind het knap dat je de kleurtjes allemaal uit mekaar houd.
    Ook al zitten stickers erbovenop
    Ik vind het lastig om alles elke keer omhoog te doen en niet te zien hoe en welke kleur het is

    Maar erg mooi, zover ben ik nog niet, maar dat kan ook niet als je niet zolang bezig ben he

    Groetjes Willeke

    • Ik zou nailwheels gebruik en daar de nummer opzetten, is makkelijk terugvinden. Ik gebruik ze ook, ik kan niet zonder.

      Leuk Filmpje Myrthe, een hoop Catrice heb je. Ik ben dol op OPI nagellak is bijna altijdgoed

    • Misschien is het handig om een stickertje bovenop te doen waar je een beetje nagellak op doet, zo kan je meteen zien welke kleur het is!

Geef een reactie

