Neon groen Flormar!

neon groenEerder liet ik al het roze lakje van Flormar zien. Maar er is ook een mooi groen lakje van! Ook deze is lekker fel en zomers!

Kijk je mee?

Hoewel ik niet zo’n groen fan ben vind ik dit lakje toch wel iets hebben!

neon groen swatch

Het lakje dekt duidelijk minder goed als het roze lakje! Net als bij het roze lakje heb ik bij de bovenste nagels een laag wit en een laag neon gebruikt en bij de onderste nagels twee keer neon. Het groene lakje heeft duidelijk een wit laagje nodig als basis. Ook heb ik het idee dat dit lakje nog feller is dan de roze (kan dat?).

neon groen overig

Het kwastje is het zelfde als andere lakjes van Flormar. Dun maar wel gemakkelijk.

Merk: Flormar.
Naam: Flormar lakjes hebben helaas geen naam.
Nummer: N014.
Finish: Neon zonder glitters of shimmers.
Dekking: Na een witte basis een laagje aanbrengen.
Droogtijd: Normale droogtijd.
Kwastje: Dun kwastje.
Verkrijgbaar: O.a. in Duitsland bij CentrO.
Prijs: €3,50.

Wat vind jij van deze kleur? Welke kleur vind je het mooist?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Neon groen Flormar!

  1. Ik heb meerdere groene neon lakjes maart tot nu toe maar 1 die geen witte onderlaag nodig heeft en dat is van China glaze Neons van vorig jaar, weet ff de serie niet met maar lak was I’m with lifeguard of zoiets ;)

    Hij ziet er goed uit en groen is altijd lekker fleurig vind ik

Geef een reactie

