Bijtjes nail art!

bijtje2Af en toe krijgen we weer wat dagen die horen bij deze tijd van het jaar. Daarom vond ik het leuk om een vrolijke voorjaars nail art te maken!

Kijk je mee?

Vandaag doen we het even iets anders.. Het lijkt me namelijk leuk om te proberen ook Engelse tekst bij mijn nail arts te zetten. Zo kunnen meer mensen de nail arts namaken! Het is een soort testje en ik ga kijken of het me lukt om te doen en of andere het ook leuk vinden. Vandaag ga ik daarmee beginnen!

From today I’ll try something new, I’ll try to explain my nail arts in Englisch as well. So more people can try to make them! I’m just trying it out and see if I like it.

Voor deze nail art heb je blauw, wit, geel, zwart en twee tinten bruine nagellak nodig. Daarnaast ook kwastjes en dottingtools.

For this nail art you need blue, white, yellow, black and to shades brown nailpolish. You also need brushes and dottingtools.

Bijtje

Gebruik altijd een basecoat!
1. Nadat je je nagels licht blauw hebt gelakt en goed hebt laten drogen maak je met een sponsje wolkjes erop. Dit doe je door witte nagellak te deppen op je nagels.
2. Wanner dat droog is maak je met een grote dottingtool een gele stip op de nagels waar je een bij wilt.
3. Met een kleinere dottingtool maak je de vleugels bij de bij.
4. Maak met een dun kwastje een zwarte lijn om de vleugels en het geel van de bij.
5. Met zwart maak je de strepen op de bij en op de vleugels.
Vergeet je topcoat niet!

Always use a basecoat!
1. After painting your nails light blue let it dry. Then make clouds with a sponge and white polish.
2. When it’s completely dry make a big yellow dot with a dottingtool on the nails where u want a bee.
3. With a smaler dottingtool make the wings on the bee.
4. Outline the wings and the bee with black.
5. Create the stripes on the bumblebee and the lines in the wings with black.
Use your topcoat!

bij

En zo creëer je deze nail art. Het is een leuke en vrolijke nail art! Zeker leuk als het zonnetje zich weer laat zien! Omdat ik alleen het bijtje toch wat saai vond heb ik er nog een korf bij gemaakt.

bij nagellak

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Kiko 340, NYC 294 Lexington Yellow, Catrice 710 Dulce & Havanna, Flormar 400, NYC 119 City Blackout en Kiko 323. Uiteraard kun je ook andere lakjes gebruiken.

Wat vind jij ervan om er ook een Engelse uitleg bij te doen?

What do you think about the English explanation?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Bijtjes nail art!

Geef een reactie

