Fel roze Flormar!

flormar roze front

Je hebt roze, fel roze en heel fel roze. Dit lakje hoort zeker weten bij de laatste! Het is echt een knallend kleurtje en als de zon erop schijnt springt hij echt van je nagels af!

Kijk je mee?

Dit neon lakje heb ik gekocht in Duitsland toen ik daar de laatste keer ging shoppen. Klik hier voor de shoplog daarvan. Een lezeres had een leuk kleurtje van Flormar aangeraden, een fel roze kleurtje. Toen ik daarmee in mijn hand stond viel mijn oog op dit neon lakje. Deze was nog iets feller en daarom besloot ik deze te kopen!

flormar roze swatch

Ik moet iets bekennen… Toen ik dit lakje op mijn nagels had kon ik niet stoppen met foto’s maken! De kleur is zo mooi en knalt echt! Het lakje dekt verbazend goed voor een neon lakje! Bij de onderste twee nagels heb ik alleen het lakje gebruik. Daar heb ik twee laagjes op mijn nagels zitten. De bovenste twee vingers heb ik eerst een laagje witte nagellak aangebracht en vervolgens een laagje roze. Het maakt niet veel uit hoe je het doet want beide manieren werken prima!

Alle foto’s zijn in fel daglicht gemaakt om de kleur goed uit te laten komen. Behalve de laatste twee deze zijn wel in daglicht gemaakt maar hier scheen het niet vol erop.

flormar roze overig

Flormar heeft altijd fijne kwastjes. Ze zijn best dun en lakken fijn! Het lakje heeft geen naam maar een nummer: N008.

Merk: Flormar.
Naam: Flormar lakjes hebben helaas geen naam.
Nummer: N008.
Finish: Neon zonder glitters of shimmers.
Dekking: Na twee dunne laagjes goed dekkend (je kunt ook een laagje wit en een laagje roze).
Droogtijd: Normale droogtijd.
Kwastje: Dun kwastje. En lakt fijn!
Verkrijgbaar: O.a. in Duitsland bij CentrO.
Prijs: €3,50.

Wat vind jij van zo’n fel kleurtje? Zou je dat dragen?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Fel roze Flormar!

Geef een reactie

