Mini shoplog DA!

DaDe DA is alweer een tijdje terug bij mij in de buurt maar ik had er eigenlijk nog niets gekocht (shame on me!). Ik besloot er laatst toch maar eens wat te gaan kopen! Ik heb weer een aantal leuke producten gekocht!

Kijk je mee?

De DA bij mij in de buurt is een aantal jaar door het leven gegaan als O’Chelle. Hier heb ik wel af en toe iets gekocht maar sinds het weer DA is eigenlijk niet meer. Van mijn kerstpakket van stage had ik nog een VVV bon van €25,- en ik was eigenlijk bang dat ik hem eerder kwijt zou raken dan zou besteden. Toen ik erachter kwam dat DA afgelopen week 20% korting op alles had wist ik waar ik mijn VVV bon aan uit zou geven!

oog

Zoals je al zag heb ik de bon ook aan iets anders besteed dan aan nagellak! Bovenaan zie je een wenkbrauw potlood. Hiermee kun je natuurlijk je wenkbrauwen mee bijtekenen. Deze is €2,02. Ik heb hem in de lichtste kleur: 003. Daaronder light een mascara voor gevoelige ogen. Omdat ik last heb van hooikoorts is het soms echt vervelend om make-up op te doen. Hiermee hoop ik dat het minder irriteert. De mascara kost €4,06. Deze heb ik in gewoon zwart. Ook heb ik een blauw oogpotlood gekocht. Dit lijkt me af en toe wel leuk! Deze is even duur als het wenkbrauw potlood. Over deze producten ga ik een review schrijven.

nagellak

En natuurlijk kon ik het niet laten om nagellak te kopen! Links zie je een basecoat. Deze schijnt multifunctioneel te zijn en daarom ben ik benieuwd of het werkt! Deze zal ik dus uit ook testen voor jullie! Als hij tegenvalt is het nog geen ramp, hij was namelijk maar €3,39. Daarnaast zie je een klein Collistar lakje, dit is kleur 569. Ik vond het een mooie kleur blauw en ben benieuwd naar het merk. Ik heb hier namelijk nog niets van. Deze kost €7,15. Ook heb ik een groot lakje gekocht. Het effect van dit lakje sprak me erg aan! Het nr is 58. Deze was met 50% afgeprijsd en koste nu maar €6,95 (goedkoper als het kleine lakje dus)! Als laatst heb ik twee lakjes van DA huismerk gekocht in kleur 017 en 043. Twee mooie kleurtjes en omdat ik nog geen DA nagellak heb ben ik ook nieuwsgierig hiernaar! Deze zijn €2,99 per stuk.

Op alles zat dus nog 20% korting behalve op het grote Collistar lakje. Daardoor kwam ik uit op een bedrag van €26,65 en door de VVV bon moest ik dus maar €1,65 af te rekenen!

Wat lijkt jou een leuk product?

Liefs, Myrthe

5 gedachtes over “Mini shoplog DA!

  1. Ik weet niet of je het intussen al hebt gezien maar dat kleine lakje van Collistar is een gel nagellak ;) (zonder UV-lamp te gebruiken) Daardoor zou het veel langer op je nagels moeten blijven zitten en dus krijg je het effect van gelnagels, dus ook zal de laag dikker zijn :)

Geef een reactie

