China glaze – Lubu Heels!

front

Vandaag heb ik een hele mooie combinatie van twee lakjes voor jullie! Het lakje van China Glaze zag je laatst al in een Instagram post voorbij komen! Het is een erg mooi lakje dus ik wil hem graag aan jullie laten zien!

Kijk je mee?

Stiekem hoopte ik eigenlijk dat het lakje beter zou dekken. Dat hij gewoon alleen gedragen kan worden. Maar helaas valt het lakje meer onder ‘topcoat’. Wat eigenlijk ook wel leuk is! Zo kun je hem combineren met verschillende kleuren. Vandaag heb ik hem gecombineerd met zwart. Hierdoor komen de rode glitters goed naar voren!

601 swatch

Hoewel de glitters niet heel goed te zien zijn op de foto’s vind ik het toch een erg mooi lakje! Het heeft een beetje een duister effect. Het doet me een beetje denken aan vampiers! Ik vind het effect dus wel super en daardoor vind ik het niet zo erg dat het lakje zelf niet zo dekkend is!

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “China glaze – Lubu Heels!

Geef een reactie

