Glitter Gal Lizard Belly Swatch!

GG Lizard Belly front

Het is weer tijd voor een holografisch lakje! Dit keer is het een lakje van Glitter Gal, een Australisch merk.

Kijk je mee?

Wanneer ik dit flesje zie denk ik wel meteen: waarom snappen nagellak merken niet dat ze geen zwarte letters op donkere lakjes moeten doen?! Er is namelijk niet veel van de tekst te lezen!

Maar op dit moment gaat het natuurlijk over de inhoud van het flesje. Is dit lakje wel holografisch? Het andere lakje van Glitter Gal vond ik namelijk niet zo’n mooi effect hebben.

gg Lizard belly swatch

In het kader van waarom een foto doen als je er ook vijf kunt laten zien! Ik heb er maar een hele collage van gemaakt. Ik moet hierbij zeggen: de foto’s zijn gemaakt in fel daglicht. Hierdoor is het holografische effect goed te zien. Wanneer het wat minder zonnig is zie je er meteen een stuk minder van! Ik vind het effect wel mooi maar niet wat ik verwacht wanneer er ‘holografisch’ beloofd word. Dan denk ik eerder aan het effect van het Gosh lakje. Al met al vind ik het een mooi lakje maar toch niet helemaal super.

gg lizard belly overig

Merk: Glitter Gal.
Naam: Lizard Belly 3D/Holo.
Nummer: GGNP723H.
Finish: Holografisch.
Dekking: Na twee dunne laagjes goed dekkend.
Droogtijd: Normale droogtijd.
Kwastje: Dun kwastje.
Verkrijgbaar: O.a. bij Enchantra.
Prijs: Uitverkoop: €7,00 nieuwe collectie €11,95 (dit is bij enchantra)
Inhoud: 9ml.

Wat vind jij van dit lakje? Hoe vind je het holografische effect?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Glitter Gal Lizard Belly Swatch!

  1. Mooi lakje! Ik heb een zwarte holo van een ander merk maar heb hem nog niet gedragen, shame on me!
    Leuk dat je wat grotere foto’s hebt deze keer, dan is het wat beter te zien hoe mooi de nagellak is.

Geef een reactie

