Essence Ticket to Paradise LE!

imageEerder liet ik al de LE van Catrice zien die eraan komt. Maar ook Essence moet er weer aan geloven! Er komt weer een nieuwe LE!

Kijk je mee?

Een lekker kleurrijke LE! Heerlijk zomers! De kleuren springen er lekker vanaf!

Nagellak

Vier knallende nagellak kleuren! Vooral de eerste vind ik er mooi! Maar de andere mogen er ook zijn! De nagellak is verkrijgbaar in de kleuren:  01 ive with me to the island, 02 tropical heat, 03 sun said red en 04 my treasure island. Deze kosten €1,89 per stuk!

lipgloss

Ook voor de lipgloss hebben ze drie knallende kleuren gekozen. Ik denk niet dat je ze op deze manier op je lippen ziet maar dat ze transparant zijn. Verkrijgbaar in 01 sun said red, 02 my treasure island en 03 dive with me to the island. Deze zijn €1,99 per stuk.

lipliner

Ook nog twee leuke lipliners in twee opvallende kleuren! De kleuren heten: 01 sun said red en 02 my treasure island. Deze zijn €1,39.

Mascara

Haar mascara! Dit vond ik vroeger altijd super leuk! Ook deze zijn in opvallende kleuren te koop.  Verkrijgbaar in 01 rumble in the jungle en 02 dive with me to the island. Prijs: €2,99. Deze kun je er gewoon uitwassen. Leuk als je iets tijdelijks wilt!

eyeshadow

Ook leuke oogschaduws zitten in deze LE! Deze potjes blijven vaak beter zitten dan gewone oogschaduw! Hier ben ik dus wel nieuwsgierig naar!  Verkrijgbaar in 01 dive with me to the island, 02 deep sea baby en 03 tropical heat. Deze zijn €2,89. Niet duur dus voor zulke leuke kleuren!

ess_TicketToParadise_ShimmerPowder

En nog een mooie highlighter voor deze zomer: 01 tropical heat. Deze kost €2,99!

Een leuke en vrolijke collectie dus!

Wat ga jij hiervan kopen?

Liefs, Myrthe

 

Een gedachte over “Essence Ticket to Paradise LE!

Geef een reactie

