NOTD ouders 25 jaar getrouwd feest!

IMAG0372

Vandaag is het feest van mijn ouders omdat ze 25 jaar getrouwd zijn! Maandag liet ik je al de nail art zien die ik op hun officiële trouwdag op had en gisteren had ik de nagels van Diny gedaan! En vandaag is dan eindelijk het feest van mijn ouders dus moest ik zelf een leuke nail art hebben!

Kijk je mee?

Omdat ik al wist wat ik aan ging trekken heb ik daar mijn kleuren op aangepast. Een foto van het stofje van het tuniekje wat ik aan heb staat op instagram (wel al een tijdje terug).

De foto’s zijn gemaakt mij mijn telefoon dus ze zijn niet van de beste kwaliteit sorry!

IMAG0371

Ik heb een lichte kleur als achtergrond gedaan en met zwart wat streepjes erop gezet! Redelijk simpel maar toch leuk! Als er vraag naar is wil ik er wel een turorial van maken (en betere foto’s)!

Heb je vandaag ook nog vrij? En ga je nog iets leuks doen?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “NOTD ouders 25 jaar getrouwd feest!

Geef een reactie

