NOTD ~ Feest Diny!

diny4

De titel verklapt het misschien al een beetje, maar vandaag laat jullie nagels zien omdat Diny feest geeft! Zoals je maandag al kon zien zijn mijn oom & tante en vader & moeder op dezelfde dag getrouwd! En daarom heb ik de nagels van Diny (mijn tante dus) gedaan!

Kijk je mee?

Maandag had ik wat vragen gekregen of de familie van mijn moeder en haar zus dan moesten kiezen naar welke bruiloft ze gingen. Daarom zeg ik er nu even bij: Ze zijn echt tegelijk getrouwd in de zelfde ruimte enzovoorts! Kiezen was dus niet nodig! Vandaag is het feest van Diny & Willy dus daar moest Diny natuurlijk een mooie nail art bij hebben!

Het was nogal moeilijk om op de foto’s te krijgen maar het is een soort kant patroontje met parels en caviaar balletjes!

diny

De nail art past uiteraard helemaal bij de kleren die ze op het feest draagt en ze was er helemaal blij mee! Dat vind ik altijd super leuk om te zien! Zo maak je toch nog iemand blij met je hobby (en nagellak verslaving want ze had keuze genoeg:P).

Wat vind jij van deze nagels? En ga je nog iets leuks doen met hemelvaart?

Psstt!! Op mijn facebook pagina heb ik een actie van Enchantra.com gedeeld. Het is een goede actie die het hele (lange) weekend geldig is dus zeker de moeite waard!

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “NOTD ~ Feest Diny!

  1. Ik vind deze nagels prachtig en wil ze ook wel en dan in mijn kleuren. Geweldig dat je met je ‘uit de hand gelopen’ :-) hobby iemand anders zo blij kan maken Love you.

Geef een reactie

