LE Catrice Glamazona

image

De vorige LE die ik liet zien ligt nog niet in de winkels (wel bijna!) en de volgende word alweer bekend gemaakt! Het is een leuke collectie met lekker vrolijke kleuren!

Kijk je mee?

Deze collectie is verkrijgbaar vanaf juli. Natuurlijk ga ik jullie even laten zien welke leuke producten in deze LE verkocht worden!

lakjes

First: Nagellak! Er komen vier lekkere felle kleuren uit! Super leuk voor de zomer natuurlijk. Deze zijn verkrijgbaar in de kleuren: C01 Dirty Liana, C02 I Got The Flower!, C03 I’m A Survivor en C04 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum. Vooral het eerste lakje lijkt me erg leuk! Hier ga ik zeker voor kijken! De lakjes kosten €2,99.

Catr_Glamazona_Cracker

Tsja.. Waarom Catrice hiermee komt weet ik niet. Ik ben nooit gek geweest op crackle lakjes maar volgens mij is deze trend sowieso wel voort (meer dan een jaar) over. Ik had hiervoor liever een leuk vijfde lakje gezien! De naam is wel leuk: C01 cARMOURflage. Dit lakje kost €2,99.

ogen

Er zitten ook een aantal vrolijke oogschaduw kleuren. De paarse en de gele zijn erg leuk! De donkere kleuren kun je mooi in de crease gebruiken! Voor de paarse kleur ga ik denk ik wel even kijken. De kleuren heten: C01 I Got The Flower!, C02 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum, C03 Jungle Treasure en C04 cARMOURflage. De prijzen zijn €2,89.

lippen

Ook zitten er twee lip pennen bij! Deze lijken me eigenlijk best gemakkelijk. Persoonlijk ben ik niet zo van de lipproducten (met uitzondering van Labello enz.) maar deze wil ik misschien wel gaan proberen! De kleuren heten: C01 I’m A Survivor en C02 I Got The Flower! en ze kosten €4,99 per stuk!

Catr_Glamazona_GoldTopper

Als laatste komt Catrice met een vloeibare highlighter! Afgelopen kerst werd zoiets ook verkocht door o.a. HEMA maar nu komt Catrice er ook mee! Ik denk dat dit wel een erg leuk effect kan geven als het zonnetje lekker schijnt! De kleur heet: C01 Jungle Treasure. Hij is te koop voor € 3,99! Niet duur dus!

Wat vind jij van deze LE? En wat ga jij meenemen?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “LE Catrice Glamazona

  1. heb zaterdag en gisteren weer even ingeslagen bij Kruidvat voor deze nagelak merk echt mooi , als het lukt ga ik van de week nog een keer, want nu is het voor de prijs van 1,50 … 2 halen , 1 betalen dus :)

Geef een reactie

