NOTD 25 jaar getrouwd!

25jaar

Wees maar niet bang! Ik ben niet 25 jaar getrouwd. Maar voor mijn ouders (en oom en tante die zijn namelijk tegelijk getrouwd) is het vandaag een speciale dag! Ze zeiden namelijk 25 jaar geleden ‘Ja’ tegen elkaar en zijn nu nog steeds gelukkig getrouwd!

Dat vraagt natuurlijk om een leuke nail art!

Kijk je mee? Dan zie je ook waarom hij ‘ondersteboven’ zit!

Zoals ik al zei is het dus dubbel feest! Twee stelletjes die 25 jaar getrouwd zijn! De laatste weken is gebleken dat het voor mama nogal wat betekend (wat natuurlijk ook logisch is). Daarom heb ik gekozen voor een paarse onder kleur. Dit is namelijk mama’s lievelingskleur!

25 jaar

Natuurlijk moesten er een hoop hartjes bij en het getal ’25’. Ook heb ik gekozen om twee ringen erop te maken en er een steentje in te maken. Het is niet een hele moeilijke of kwalitatieve nail art maar ik vind hem voor vandaag wel erg leuk! Zoals je bij de eerste foto al zag heb ik op mijn duim een duif gemaakt.

25 jaar1

Zoals ik al zei lijkt het net alsof de nail art ondersteboven staat. Dit komt omdat je de duim naar de nagels toe brengt deze omdraait. Wanneer je alle vingers onder elkaar hebt zie je dat ze gewoon allemaal recht zijn!

Omdat papa & mama vandaag 25 jaar getrouwd zijn (en nog andere redenen) heb ik gisteren een winactie online gezet!

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

9 gedachtes over “NOTD 25 jaar getrouwd!

  1. Gefeliciteerd!
    Leuke nail-art, wel apart dat ze op dezelfde dag getrouwd zijn, moest de familie dan kiezen naar welke bruiloft ze gingen?

  2. Gefeliciteerd met je ouders en je oom en tante!
    Het is echt een super leuke nailart geworden! (Ik hou van hartjes, duiven en die kleur nagellak! Hahaha)

Geef een reactie

