Mustage ketting winactie!! AFGELOPEN

snorDeze winactie is afgelopen! Je kunt er niet meer aan mee doen!

Het werd weer tijd voor een winactie! De laatste tijd krijg ik steeds vaker leuke reacties op mijn blog en ook op instagram! Daarbij heb ik de 150 volgers op instagram gehaald. Ook zijn mijn ouders morgen 25 jaar getrouwd! Genoeg rede voor een winactie dus! Omdat ik normaal nagel spullen weggeef leek me het nu wel een keer leuk om iets anders te doen: een leuke mustage ketting!

Benieuwd hoe je kunt winnen? Kijk dan verder!

Omdat ik veel positieve reacties heb gekregen op mijn mustage nail art leek me het leuk om een mustage ketting weg te geven! Je kunt op verschillende manieren kans maken! Per onderdeel dat je doet krijg je een extra kans om te winnen! Hou je vast want het zijn er nogal!

1. Volg me op Twitter! Tweet: ‘Maak kans op deze mustage ketting! Volg @nicenailarts en RT! Kijk op http://wp.me/p2MKKQ-Kv  hoe je meer kans maakt!:) pic.twitter.com/HdLxDjloRC

2. Like me op Facebook! Deel en like het bericht over deze winactie (deze komt in de loop van de middag op Facebook te staan!).

3. Volg me op Instagram! Zet de foto op Instagram van de winactie vermeld hierbij: @nicenailarts en #nicenailartswinnen zodat ik het terug kan zoeken!

4. Abonneer je op mijn Youtube kanaal! (Gisteren heb ik mijn stash online gezet!)

5. Volg me op bloglovin’. En like het bericht van deze winactie.

Wat je ook nog kunt doen is een reactie bij dit artikel achter laten!

snor lang

De ketting die aan de snor zit is lekker lang, deze hangt dus ongeveer op je borsten. Zoals je ziet zit het kaartje er nog aan, hij is dus niet gedragen!

De winactie duurt t/m woensdag 8 mei!

Liefs, Myrthe

14 gedachtes over “Mustage ketting winactie!! AFGELOPEN

  1. Ik doe meee! ♥

    ♥ ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked
    ♥ ik heb me geabonneerd op je kanaal.; Fabshionx
    ♥ ik volg je op twitter en hier is mijn naam; @Fabshionx
    ♥ Ik volg je op instagram & heb een foto gestuurd; @Blondjeex_ (Andere naam dan twitter ;$)
    ♥ & heb een reactie achtergelatenn.

    Liefs, Anouk

  2. Hoi hoi

    Echt heel leuk wat je doet, zo kan je stap voor stap dingen zelf ook leren door naar filmpjes enz te kijken, ga zo door :)

  3. Leuk! Ik zoek al heel lang naar een snorren ketting, maar ze zijn best duur! En aangezien ik niet alles krij lijkt me echt heel erg tof om hem hier te winnen! Nou ik denk dat je me instagram wel kent lotusnails, en op bloglovin volg ik je && hebik geliked ik heb geen twitter sorry! En op facebook had ik al geliked! Echt leuk! Je maakt echt leuke nail arts! & ik volg al ( best) lang je blog!!
    Succes met het kiezen.
    Groetjes Lotus ohw youtube lotus van vliet, mijn foto is dat ik met een hondje op de foto lig of ik lig gewoon

  4. Ik doe graag mee, ik volg je op bloglovin’, heb het artikel geliked en gedeeld op facebook en heb me ook geabboneerd op je youtubekanaal. Hopelijk is dit voldoende, ik beschik namelijk niet over instagram of facebook.
    Leuke actie zeg!

  5. Heey ik heb alles gedaan zometeen zet ik nog even de foto van de winactie op instagram en vanmiddag like ik het bericht even.
    Twitter: @o0liekevs0o
    Facebook: lieke van strien
    Bloglovin: o0liekevs0o
    Instagram: liekevsxx
    Youtube: ik denk gewoon lieke van strien
    Ik wil graag winnen want ik hou van mustache, maar ik gun het de andere ook :).
    Xx lieke

  6. Hey, zo leuk dat je deze winactie doet, en ik zou ook heel graag willen winnen.
    Ik doe alles behalve op bloglovin want dat heb ik niet. Oja nog gefeliciteerd met je volgers en je ouders.
    Op twitter heet ik: @hanneeeeex
    Op facebook: gewoon mijn naam
    Op instagram: ook @hanneeeeex
    Op youtube: geen idee
    Veel succes!

  7. Wat een leuke winactie! Ik doe zeker mee!
    Twitter: @morannetje
    Istagram: @xmorann (bijna vaste reactiemens) (heb er geen naam voor hahaha)
    Facebook: tja geen idee hoe je dat kan zien
    YouTube: kijken of ik mijn wachtwoord nog weet en anders zet ik dat er wel even bij
    Bloglovin: echt geen idee hoe je dat moet zien.

    Bij alles staat mijn naam in de email enzo dus je kan mij herkennen!

Geef een reactie

