Pupa Nail Crystals!

pupa_crazycrystal_011_small_153072De trends blijven maar komen. Zo heb je crackle, caviar, flocking powder, liquid sand en nu komt Pupa weer met iets nieuws: Crystals! Dit lijkt op caviar en flocking powder, maar het is net iets anders!

Kijk je mee voor een filmpje over deze nail art?

Ik vind deze nieuwe trend best leuk. Het is wat meer glinsterig dan flocking powder en caviar! Wanneer deze trend naar Nederland komt en waar deze verkrijgbaar word weet ik nog niet. Maar ik vond het wel leuk om vast met jullie te delen. Op de site van Pupa staat dat ze €13,90 kosten. Dus ik denk dat de prijs in Nederland ongeveer gelijk gaat worden. Bij Pretty Polish komen ze deze maand binnen! Dus dan zou je ze daar kunnen bestellen.
Zoals ik al zei is het idee ongeveer het zelfde. Hieronder staat een filmpje van Pupa hoe je deze aan kunt brengen!

Het werkt dus hetzelfde! Lekker eenvoudig dus. Pupa komt met super veel leuke kleuren!

pupa

Er zitten erg leuke kleuren tussen! Vooral de felle kleuren vind ik leuk! Bij de groene kleuren krijg ik een beetje een grasmat idee.

Ik denk dat het idee ongeveer gelijk is als de liquid sand lakjes. Maar dat weet ik niet zeker… Het idee vind ik erg leuk. Maar ik vind het toch wel aan de prijs. Misschien komen er nog goedkopere merken met hetzelfde idee!

Wat vind jij hiervan?

Liefs, Myrthe

4 gedachtes over “Pupa Nail Crystals!

Geef een reactie

