Herôme – Bangkok!

128 frontVandaag is het weer voorbij met alle oranje gekte! De vlaggen zijn weer van de huizen gehaald en mijn nail art is vervangen door een normale nail art. En nu is het dus ook tijd voor een normaal en rustig artikel. Daarom laat ik je vandaag dit leuke lakje van Herôme zien!

Kijk je mee? Een wat donker kleurtje in tegenstelling tot de kleuren die ik de laatste dagen liet zien, maar daar word hij zeker niet minder mooi van!

128 swatch

De shimmers in dit lakje zijn echt geweldig! Ik moet ook toegeven: zonder de shimmers zou ik het lakje niet zo boeiend vinden. Ze maken het lakje dus helemaal af! Het lakje is een beetje bruin en dat met gouden shimmers. Het lakje dekt goed, na twee laagjes dekt hij volledig!

128 back

Naam: Bangkok
Nummer: 128
Merk: Herôme
Te koop: Te koop bij o.a. DA
Prijs: Vaak een voor €7,50 twee voor €12,50
Inhoud: 7 ml.
Kwastje: Redelijk smal kwastje.
Dekking: Goed.
Finish: Veel shimmers.
Droogtijd: Normale droogtijd.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe.

Geef een reactie

