NOTD Kroningsdag!

notd oranjeEerder deze week liet ik al deze vier nail arts zien! En op 30 april moesten mijn eigen nagels natuurlijk ook in het oranje! Ik heb ervoor gekozen om een van de vier nail arts te maken op alle nagels. Hiernaast zie je een foto maar omdat ik ze toch wat saai vond heb ik er toch iets aan toegevoegd!

Kijk je mee?

Zoals ik al zei vond ik ze dus nog wat simpel. Ze zijn uiteindelijk niet veel moeilijker geworden maar ik heb er toch maar iets aan toe gevoegd namelijk: mijn favoriete topcoat: C08 Have an ice day van Catrice! Deze heeft hele fijne holografische glitters! Hier ben ik zo dol op! Daarom besloot ik deze eroverheen te doen!

notd oranje glitter

Zo ziet het er met glitter uit. In het echt ziet het er natuurlijk mooier uit dan op de foto, het is altijd lastig om een holografisch effect op de foto te krijgen. Hoewel ik het bij deze foto nog wel redelijk gelukt vind.

Anyway! Deze subtiele glitter voegt dus net iets toe aan de nail art! En nu zijn ze helemaal klaar voor koninginnedag!

Wat ga jij vandaag doen? En wat heb je op je nagels?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “NOTD Kroningsdag!

Geef een reactie

