Oranje boven!

lakjesMorgen is het voor de laatste keer koninginnedag! Eerder liet ik je daarom al vier leuke nail arts zien en vandaag laat ik je mijn oranje lakjes zien!

Kijk je mee?

Wel moet ik bekennen.. Ik vind oranje niet zo’n mooie kleur… De kleur spreekt me gewoon niet zo aan. Dat is ook de reden dat er in de blogsale een aantal oranje lakjes staan! Normaal doe ik altijd een top 10 met leuke lakjes maken, maar dat haalde ik vandaag dus niet! Maar ik wil je toch graag deze lakjes laten zien!

oranje

Dit zijn mijn leuke oranje lakjes. Ze zijn niet allemaal even oranje en geschikt voor koninginnedag maar als je net als mij niet van oranje houd kun je misschien beter een minder opvallend kleurtje dragen morgen!

oranje1

Als eerst mijn ultime oranje lakje: OPI A Roll in The Hague! Deze is echt een perfecte kleur voor koninginnedag! Deze heb ik dus ook gebruikt voor de koninginnedag nail arts!

oranje2

Dit lakje vind ik ook erg geschikt voor koninginnedag of WK/EK voetbal: Essence (LE Snow White) 03 Doc! Het is een erg oranje kleur die echt leuk is voor koninginnedag!

oranje3

Een wat minder oranje kleurtje: KIKO 359. Deze heb ik zaterdag in Duitsland gekocht! Dit kleurtje is wat minder oranje zoals we het kennen met koninginnedag en voetbal. Maar ik denk dat deze erg leuk is als je niet zo dol bent op oranje. Zo heb je wel oranje nagels maar niet zo opvallend.

oranje4Deze kleur is wel weer lekker oranje: Catrice 865 Yellow Sub-Mandarin. Hij is wel minder opvallend als het eerste en tweede lakje maar toch wel goed genoeg!

oranje5

Nog een lakje van Catrice: 520 Apropos Apricot. Deze is net als die van kiko wat minder opvallend. En dus erg geschikt als je niet zo dol bent op oranje!

oranje6

Nog een lekker knallend kleurtje: Catrice (LE Coolibri) C04 Exotica. Deze heb ik ooit uit een kortings bak gevist in het mom van ‘Leuk voor koninginnedag of EK/WK’. En daar vind ik hem ook echt geschikt voor! Het is een lekkere felle kleur die echt van je nagels af springt!

nagellak

En dat waren mijn oranje lakjes! Zoals ik al zei zit er verschil in oranje gehalte? Of hoe zeg je dat.. Naja ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel!

Welk oranje lakje vind jij erg mooi?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Oranje boven!

Geef een reactie

