Nagellak festival bij Kruidvat!

Afbeelding 6

Op instagram had ik het al laten zien maar nu laat ik het ook via mijn blog aan iedereen zien! Kruidvat komt weer met een super actie! Het nagellak festival is namelijk weer begonnen! Het is vanaf morgen t/m 12 mei. Hierdoor krijg je op nagellak, nagellakremover, kunstnagels en vijlen de tweede gratis. Zoals bijna altijd bij Kruidvat word de korting als 50% verrekend!

Een erg leuke actie natuurlijk! Wanneer Kruidvat met zulke acties komt koop ik altijd een backup van producten die ik vaak gebruik. En natuurlijk nog een hoop dingen die gewoon leuk of makkelijk zijn!

Dus als je nog iets nodig hebt is het natuurlijk slim om dit met zulke acties te kopen!

Wat ga jij kopen?

Liefs, Myrthe

6 gedachtes over “Nagellak festival bij Kruidvat!

  1. Ik heb gister al een paar dingen gekocht met een 1+1 actie van essence gekocht, ik kreeg die aanbieding op mijn extravoordeelkaart. Ik denk niet dat ik nog nagellak ga kopen.

Plaats een reactie