Shoplog CenrtO!

nagellakJa! Het was weer zover! Ik zag weer een hoop leuke dingen voorbij komen die in Duitsland verkocht worden en het begon weer te kriebelen! Ik moest weer naar Duitsland om te gaan shoppen hoor! Ergens heb ik me nog proberen in te houden maar ik kan niet echt zeggen dat het gelukt is..

Kijk je mee naar mijn ‘bescheiden’ shoplog?

Wat hadden ze weer een hoop leuke nieuwe dingen zeg! Dan is het dus niet echt makkelijk om je in te houden. Daarom heb ik weer super veel nagellak ingeslagen en ook andere producten gingen met mij mee naar huis!

Ik zal jullie als eerste de nagellakjes laten zien! Daarna komen nog een hoop andere leuke producten!

KIKO

Als eerst KIKO! Ik ben echt dol op dit merk! En hoe leuk: de nagellakjes (van de gewone collectie) waren nu in de aanbieding voor €2,50! Het lakje links boven heb ik al, maar deze is bijna op en stroperig geworden. Omdat ik hem zo leuk vind heb ik maar een nieuwe gekocht! De andere kleurtjes vind ik ook heel leuk! Het lakje links onder is een lakje uit de Sugar Mat collectie (deze waren gewoon €4,90). Dat is een soort liquid sand lakje (net als OPI heeft). Hier ben ik erg benieuwd naar!

DM

Ook bij de DM (soort kruidvat) heb ik me uitgeleefd. De twee lakjes links boven zijn ‘volume gloss’ lakjes. Wat dit voor effect geeft weet ik nog niet maar ik vond de kleurtjes erg leuk! Deze lakjes zijn €1,95 per stuk. Daarnaast zie je twee Sand Style lakjes. Ook deze geven het liquid sand effect! Deze waren ook maar €1,95 per stuk! Als laatste in die rij zie je een lakje uit een LE van P2! Het is een lief kleurtje en ik hoop dat deze beter dekt dan de lakjes van Essence en Catrice LE’s!

Op de onderste rij heb ik nog een lakje van P2 uit de summer attack collectie. Het is een hele mooie glitter lak! Deze kost €2,25. Het tweede lakje heb ik op aanraden van iemand op twitter gekocht! Ik had namelijk op Twitter en Instagram een oproep geplaatst voor dingen die ik absoluut moest kopen als ik in Duitsland was. En toen werd deze dus genoemd! Omdat mijn nagels deze wel kunnen gebruiken besloot ik deze mee te nemen!

Ook heb ik een lakje van een LE van Catrice die niet verkocht word in Nederland: Geometrix. Deze kost €2,75. Ook Essence heeft een LE in Duitsland die niet naar Nederland komt, daar heb ik een roze lakje voor €1,75 van gekocht.

Flormar

En dan Flormar!! Links zie je een lakje van een oude LE (denk ik want hij was afgeprijsd). En die daarnaast ook! Deze waren daardoor maar €1,95!

En ja je ziet het goed… Ik heb drie keer het zelfde lakje gekocht! De laatste keer toen ik ging winkelen in Duitsland (klik hier voor de shoplog daarvan!) heb ik hier een van gekocht, en kreeg meteen spijt dat ik er niet meer gekocht had! Hij dekt goed, lakt lekker en is gewoon super handig voor nail arts! Ik heb wel even staan twijfelen, zoals je op mijn Instagram kon zien hadden ze namelijk vier verschillende witte nagellakjes.. De verkoopster wist ook het verschil niet. Omdat ik wist dat de nagellak met nummer 400 goed was heb ik daar maar drie van mee genomen! En voor €2,95 per stuk kon ik ze niet laten liggen.

Ook via Instagram had ik een tip gekregen om een fel roze lakje te kopen van flormar. Toen ik ermee in mijn handen stond viel mijn oog op de neon collectie. En daar stond een roze lakje dat nog feller was! Met het motto hoe feller hoe beter heb ik deze dus maar in mijn mandje gegooid samen met een nog feller groen lakje! Deze kosten €3,50 per stuk.

armbandjes

Bij New Yorker hadden ze leuke felle armbandjes in de aanbieding! De ene was €1,- en de andere €1,95!

douche

Drie lekkere douche gel/schuim? Ik weet niet wat het is maar ze ruiken super lekker en ze zijn €0,65 per stuk! Ze ruiken lekker fruitig (wat je misschien al wel had verwacht door de verpakking) en ik krijg er echt een zomers gevoel van!

deo masker

Ook de deo had ik in mijn vorige shoplog van Duitsland al laten zien. Omdat deze goed bevalt heb ik twee andere geuren mee genomen. Deze zijn maar €0,55! En een lekker masker is natuurlijk altijd lekker! Deze was maar €0,45.

portomonee

Het is nog niet zo heel lang geleden dat ik een portemonnee kocht. Maar deze vond ik totaal niet fijn! De pasjes kreeg je er erg moeilijk uit en hij was gewoon niet praktisch! Klik hier voor de shoplog waar deze portemonnee ook in voorkomt. Het werd dus hoog tijd voor een nieuwe! Zoals je misschien al weet ben ik dol op blauw. Toen we bij de forever 18 (18 ja, geen 21…) zag ik erg makkelijke portemonnees maar geen kleuren die ik echt tof vond.. Balen natuurlijk! Toen we daarna in de Jeans Fritz (ik had er ook nog nooit van gehoord) waren zag ik achter in de winkels een hoop portemonnees hangen! En toen ik deze zag was ik helemaal gelukkig! En een leuke kleur en de zelfde handige indeling als bij de forever 18! Voor €9,99 nam ik hem mee!

Verder hebben we nog handzeep, shampoo, bodylotion, badschuim en scheer mesjes gekocht. Deze komen allemaal voor in eerdere shoplogs, daarom vond ik het niet nodig om ze nog een keer te laten zien.

Van welk product wil jij graag een review of swatch zien? Ben jij wel eens wezen winkelen in Duitsland?

Liefs, Myrthe.

4 gedachtes over “Shoplog CenrtO!

  1. Oh, die kleuren zijn echt super leuk! Ik ga zaterdag naar Kleve en bij de DM daar ook een aantal nagellakjes halen. :) Verkopen ze daar dan ook die Fomar? Ik heb er echt nog nooit van gehoord maar wil er dan ook wel een paar van meenemen. :D

    x’

  2. Leuke shoplog weer! Een tijdje geleden heb ik haarverf, het nude palette van Catrice en de guave douchegel gekocht in Duitsland. Ik zou graag nog een terug gaan want het is daar goedkoop en ze hebben veel meer.

Geef een reactie

