Wishlist Pretty Polish!

Ken je dat? Je kijkt rustig op internet rond en voor je het weet heb je een verlanglijstje van hier tot Tokyo? Dat had ik laatst dus weer! En ik dacht dat het misschien wel leuk was om deze met je te delen!

Kijk je mee?

Mijn verlang lijstje van deze keer komt van Pretty Polish af. Ook alle foto’s zijn van deze site.

Als eerst: De hele collectie Sunsational van China Glaze (dekkende dus niet de jelly’s)!

cg sunsational

Hier staan alle zes kleuren! Het zijn lekkere neon kleuren, heerlijk voor als het wat mooier weer is dus! De namen van de kleuren: Bottoms up, Neon & on & on, Sun of a peach, High light of my summer, Too yacht to handle, That’s shore bright. Deze kleuren lijken me echt zo leuk! En hoewel ik niet zo’n fan ben van China Glaze denk ik dat ik deze toch wel heel vaak zou gebruiken als ik ze in mijn stash had! Deze lakjes kosten €5,95.

hologlam

Daarnaast heb ik ook nog twee lakjes uit de Hologlam collectie op mijn lijstje staan! Zoals je misschien al weet ben ik dol op holografische nagellak. Omdat ik al wel een aantal holo lakjes heb staan er ‘maar’ twee van deze collectie op mijn lijstje. Deze kleurtjes heten Don’t be an luna-tic en Strap on your moonboots! Erg mooie lakjes voor €8,95.

whiteonwhite

Het laatste lake van China Glaze: White on White. En (denk ik) handig wit lakje dat je altijd kunt gebruiken voor nail arts!

lady_of_shalott_white

Een tijdje terug kwam Pretty Polish met het merk A England in hun assortiment. En sinds dien wil ik er al een lakje van kopen! Omdat het me wel slim lijkt om eerst te kijken of het een fijn merk is, en er daarom maar een te kopen. Dit lakje heet: Lady of Shalott. Het lijkt me een erg mooi lakje! Dit lakje kost €9,95.

kleancolor

Van KleanColor heb ik ook twee leuke lakjes gevonden (mijn specialiteit, leuke dingen vinden als ik geen geld heb). Deze lakjes heten Pastel Teal en Bikini Green. Deze kosten €3,50 per stuk.

Picture polish

De namen van deze lakjes hoef ik denk ik niet te vertellen ;) Deze lakjes zijn van piCture pOlish. En ja die hoofdletters horen op die plaatsen. Waarom dat is? Geen flauw idee! Als iemand dat wel weet mag die dat in een reactie vertellen! Deze lakjes lijken me ook erg mooi en van dit merk heb ik ook nog geen nagellak.

Overig

En ik heb nog een paar leuke lakjes van andere merken gevonden. Van deze merken heb ik ook nog niets dus ik ben wel nieuwsgierig naar de kwaliteit enzovoorts! Van Models Own het mooie lakje Banana Split uit de fruit pastel collectie (€6,95). Spa ritual – Crystal Waters (€7,95). Zoya – Storm (€12,-). En omdat ik al een tijdje opzoek ben naar een goede basecoat staat ook de Seche Clear Base (€5,95).

ncla_bottleshi26_grande

En als laatste (deze moest even alleen omdat hij zo’n vette achtergrond heeft!) NCLA Eight Days a Week! Op het moment is deze uitverkocht (net als mijn geld helaas). Dus ik zou hem nu toch niet kunnen kopen (hoewel je bij Pretty Polish met een mailtje al een hoop gereserveerd krijgt!). Maar de mooie blauwe kleur spreekt me erg aan! Het lijkt me een erg mooi lakje! Maar helaas zijn deze lakjes €16,-. Dus deze zal niet zo snel in mijn stash komen denk ik.

Dit zijn een aantal lakjes die ik op mijn verlanglijst heb staan. Wanneer ik langer rond neus op de site kom ik natuurlijk nog meer tegen dus misschien is dat slimmer om gewoon niet te doen ;).

Wat staat er op jou whislist?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Wishlist Pretty Polish!

  1. Zelf nagels ooit een keer leren zetten en leren nagels mooi te maken :) ben hard bezig en heel nieuwsgierig, dus kijk overal hihi

Geef een reactie

