UD ~ Bluesky Blonde Swatch

UD BB front Al een tijdje terug was in deze shoplog te zien dat ik een pakketje met Urban Decay nagellakjes had gekocht! Een paar heb ik al laten zien en vandaag heb ik weer een leuk kleurtje uit dit pakketje voor je!

Kijk je mee?

De andere kleuren van dit UD pakketje kun je hier en hier vinden! Vandaag laat ik het blauwe lakje uit dit pakket zien.

UD BB swatch

Het lakje dekt niet super. Het is een beetje jelly. Dat vind ik wel jammer want ik vind dat echt niet mooi. Persoonlijk hou ik van gewoon goed dekkende lakjes! Met drie laagjes is het nog steeds een beetje transparant. Jammer. De kleur vind ik wel mooi. Maar het lakje is verder niet echt handig.

UD BB overig

De lakjes van UD hebben een dun kwastje hiermee kun je wat preciezer lakken.

Naam: Bluesky Blond
Nummer: geen nummer
Merk: Urban Decay
Te koop: Volgens mij niet meer te koop.
Prijs: Normaal €24,40. Ik heb hem met 50% korting gekocht voor €12,20
Inhoud: 5 ml.
Kwastje: Dun kwastje.
Dekking: Slecht.
Finish: Jelly.
Droogtijd: Normale droogtijd.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “UD ~ Bluesky Blonde Swatch

Geef een reactie

