Catrice LE ~ Hip Trip!

imageCatrice komt weer met een nieuwe LE uit! Daar word ik altijd blij van, nieuwe LE’s! Deze keer is het een collectie die je klaar maakt voor de zomervakantie! Er zitten weer een aantal leuke producten tussen dus kijk snel verder!

 

Zoals ik al zei is deze collectie lekker zomers! Er zitten leuke kleuren en producten bij! Deze collectie is vanaf half mei verkrijgbaar!nagellak Als eerst natuurlijk de nagellak! Deze is in vijf kleuren verkrijgbaar. Ik vind de dop weer heel mooi! De kleuren zijn: C01 Blue Highway, C02 Green Days, C03 The Salmon Dance, C04 Wheels On Fire en C05 Nude & Rude. De prijs: €2,99.

Vooral het eerste kleurtje vind ik erg mooi! Daarvoor ga ik wel even kijken. De andere vier laat ik denk ik aan me voorbij gaan. Ik ben niet zo dol op groen en roze heb ik eigenlijk wel genoeg.

Catr_HipTrip_ES-Palette 2

Ook zit er een mooi oogschaduw palette bij deze LE! Het palette heeft dezelfde vrolijke kleuren als de nagellakjes! Ik vind de kleuren wel leuk! De kleur:  C01 Haunting Melody. Prijs: €4,99.

Catr_HipTrip_PassPortCase_OFFEN

Dit product vind ik erg leuk! Het is een paspoort hoesje! Zelf heb ik ooit een gratis exemplaar van HI gekregen maar deze vind ik ook erg leuk! Maar het is natuurlijk alleen nuttig als je zelf een paspoort hebt. Anders heb je er niet zoveel aan. Dit hoesje kost €4,99. Persoonlijk vind ik het wel makkelijk om een hoesje om mijn paspoort te hebben. Die van mij licht namelijk tussen de andere paspoorten van andere mensen in huis. Zo kan ik hem snel herkennen!

Dit waren de producten die ik persoonlijk het leukst en opvallends vond. Natuurlijk zitten er nog meer leuke dingen in! Vanaf half mei is deze collectie te bewonderen bij de Kruidvat en Trekpleister!

Wat vind jij van deze collectie?

Liefs, Myrthe.

Een gedachte over “Catrice LE ~ Hip Trip!

Geef een reactie

