Holografische nail art!

holo zwart wit

Holografische lakjes vind ik echt super mooi! Maar vaak is het best lastig om die te combineren met een nail art. Het effect van de nagellak is al snel weg. En dat is natuurlijk zonde! Vandaag heb ik een leuke nail art voor je waarbij je toch het mooie effect behoud!

Kijk je mee? 

Het is natuurlijk niet nodig om deze nail art op een holografisch lakje te maken. Je kunt altijd een ande
Voor deze nail art heb je nodig: een leuk kleurtje, zwarte nagellak/striper, witte nagellak/striper en dotting tools. Deze zijn te koop in mijn blogsale. Als je gewone witte en zwarte nagellak hebt (dus geen striper) heb je ook nog kleine kwastjes nodig.r kleurtje kiezen als je dat leuker vind!

nagels 6

Voor je begint met je nagels breng je een topcoat aan. Daarna kun je beginnen met je nagellak!

1. Lak je nagels in een kleur naar keuze. (Ik heb een holografisch blauw lakje gekozen)

2. Maak met wit een paar strepen over je nagel. Het is leuk als je ze in verschillende breedtes maakt.

3. Doe dit ook met zwart.

4. Als het op een plaats nog wat kaal is kun je er een streep bij zetten

5. Maak met zwart een stippellijn op wit of blauw. Het is makkelijker om dit op een breed open stuk te doen!

6. Herhaal dit met blauw (op wit of zwart) of wit (op zwart of blauw).

Gebruik daarna een topcoat zodat het langer blijft zitten!

holo zwartwit

Zo kun je deze nail art maken! Dit is mijn rechter hand, deze heb ik dus met links gemaakt. Je ziet dat de lijnen en stipjes wat dikker zijn. Dit laat ik je zien zodat je weet dat ik het ook niet met beide handen mooi kan (niet dat ik ontevreden ben hoor!). Maar naar veel oefenen lukt het steeds beter om beide handen te voorzien van een mooie nail art! Dus als het niet meteen lukt niet opgeven maar blijven oefenen!

Voor deze nail art heb ik gebruikt: KIKO 401, NYC city blackout 119 en Flormar 400.

Wat vind jij van deze nail art? Is bij jou ook altijd een hand mooier?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Holografische nail art!

Geef een reactie

