Flormar 441 ~ Swatch!

441 frontVolgens mij is mijn liefde voor Duitse lakjes wel duidelijk. Ik vind het altijd leuk om lakjes te kopen die je in Nederland niet hebt! Vandaag laat ik je weer een leuk lakje zien van Flormar!

Kijk je mee?

Dit mooie lakje van Flormar heb ik in Duitsland gekocht in CentrO, Oberhausen. Klik hier voor de shoplog van die dag!

441 swatch

Het lakje dekt redelijk in twee laagjes. Hier en daar zou hij misschien nog een derde laagje kunnen gebruiken maar over het algemeen is het zo prima! Iets wat me opvalt aan dit Flormar lakje is dat hij geen witte dop heeft. De andere lakjes van Flormar hebben dat wel! Volgens mij komt dat omdat dit een LE is. Maar dat weet ik niet zeker.

Het lakje heeft een beetje holografische shimmers. Maar deze zijn niet zo heel goed te zien. De zilveren shimmers springen er wel uit!

441 overig

Flormar lakjes hebben een dun kwastje. Dit heeft zijn voor en nadelen.

Naam: Geen naam (jammer! Ik vind dat altijd wel leuk!)
Nummer: 441
Merk: Flormar.
Te koop: Volgens mij is dit een oude LE. Daarom niet meer te koop. Maar Flormar is oa in Duitsland te koop.
Prijs: Lakjes van Flormar zijn volgens mij €2,95.
Inhoud: 11 ml.
Kwastje: Dun kwastje.
Dekking: Redelijk. Na twee laagjes nog niet helemaal dekkend.
Finish: Shimmers (holografische en zilveren).
Droogtijd: Normale droogtijd.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

Geef een reactie

