Leuke online sieradenwinkels!

Elk meisje heeft volgens mij wel iets met sieraden toch? Is het niet met oorbellen? Dan wel met kettingen of armbanden! Het kan allemaal. Daarom heb ik voor jullie een aantal leuke online shops op een rijtje gezet!

Kijk je mee?

Ik heb de laatste tijd weer teveel sieraden winkels ‘ontdekt’. Het is niet goed voor je portemonnee maar nu het mooie weer zich laat zien vind ik het wel leuk om wat meer sieraden om te hebben. Ik hoop dat jullie die gedachte met me delen en het leuk vinden om deze shops te zien!

577782_550670508288267_1699374930_n

De eerste shop hoorde ik laatst via een vriendin van! Een erg leuke winkel met veel zelfgemaakte sieraden! Maar er worden ook sjaals en riemen verkocht! Ik vind dit persoonlijk een leuke webshop! En gelukkig is deze ook betrouwbaar. Dat is natuurlijk ook niet onbelangrijk! Omdat ze via facebook 400 likes hebben behaald, krijg je deze week 25% korting met de code: SPRING! Dat is natuurlijk mooi meegenomen!

www.elisabethshandmadejewelry.nl

482858_561944497160868_1860280360_nHier nog een aantal producten uit het assortiment. Het zijn best uiteenlopende producten en gaan goed met de mode mee!

Als tweede de leuke shop van Maartje! Ook hele leuke sieraden! Ze maakt ze allemaal zelf terwijl ze pas elf jaar is! Dat is natuurlijk knap. Ik vind het echt tof dat je op zo’n leeftijd al je eigen webshop in elkaar knutselt!

sieraden

Zoals je ziet heeft ze leuke en vooral vrolijke armbandjes te koop! De prijsjes zijn ook erg fijn. Persoonlijk heb ik geen ervaring met de betrouwbaarheid maar ik heb op een aantal blogs positieve verhalen gelezen!

De site is: armbandjesforyou.wix.com/sieraden

Ebay_Logo

And last but not least.. EBAY! Ja sorry ik ben er echt verslaafd aan.. Laatst liet ik weten via twitter dat ik weer even een aantal kettingen besteld had! Wanneer deze binnen zijn zal ik er een mini shoplog van maken!

Heb je nog nooit iets via eBay besteld kijk dan even bij mijn eBay shoptips en dingen die ik via eBay koop. Als je het niet zo hebt op eBay en liever via Nederlandse webshops koopt kan ik aanraden om bij de andere twee te kijken! Dan heb je ze natuurlijk ook sneller binnen dan via eBay.

Waar koop jij graag sieraden?

Liefs, Myrthe.

Een gedachte over “Leuke online sieradenwinkels!

Geef een reactie

