Tijd voor teen nail art!!

DSC_0359Het zonnetje begint af en toe weer heerlijk te schijnen en ik heb deze week zelfs al een keer op slippers gelopen! Ik vond het tijd om mijn teen nagels te voorzien van een leuke nail art!

Kijk je mee? 

 

Als het winter is heb ik wel gewone nagellak op mijn teen nagels. Maar ik doe dan niet de moeite om er iets moois van te maken. Ik vind de houding die je hebt wanneer je teen nagels lakt gewoon niet zo prettig. Maar omdat het dus weer beter weer werd vond ik het tijd om er toch iets leuks van te maken!

Ik heb een lekker vrolijk kleurtje gebruikt! Dit hoort natuurlijk bij het mooie weer.

DSC_0360

Ik heb ervoor gekozen om een soort ijspegel nail art te maken. Niet echt toepasselijk bij het weer maar wel leuk! Met een zwarte striper heb ik op al mijn nagels steepjes gezet. Deze gaan van boven naar beneden.

DSC_0361

Vervolgens heb ik hetzelfde gedaan met wit. Tussendoor maak ik mijn tenen niet schoon met nagellak remover. Dit doe ik altijd als ik helemaal klaar ben!

DSC_0362

Om het iets leuker te maken heb ik nog wat glitters toe gevoegd!

DSC_0365

Als laatst maak ik met een wattenstaafje met nagellak remover mijn tenen schoon zodat er niets meer op de huid zit!

En zo zien mijn teennagels er nu uit! Ik vind de nail art niet heel super maar wel leuk om mee te beginnen. En nu draag ik toch nog vaak dichte schoenen dus dan kan ik mooi weer even oefenen voor als het weer wat mooier word!

Wat heb jij op je teen nagels zitten?

Liefs, Myrthe.

Geef een reactie

