Half moon! ~ Nail art!

halfmoon2

Vandaag wee een nail art tutorial voor je! Ik heb een leuke half moon nail art gemaakt!

Kijk je mee voor de tutorial?

De kleurkeuze van mij was niet echt geslaagd… Het lijkt er een beetje op dat ik heel ziek ben en mijn nagellak is uit gegroeid! Maar de nail art zelf vind ik wel leuk! Hij is makkelijk om na te maken!

halfmoon tutorial

In tegenstelling tot de lange tutorial bij de Australische nail art. Heeft deze een hele korte tutorial!

Als eerst gebruik je natuurlijk je topcoat!

1. Vervolgens lak je je nagels in een leuke kleur! (Tip: kies een kleur waardoor je nagels niet ziek lijken :P)

2. Lak vervolgens het bovenste gedeelte nogmaals met een andere kleur! Laat het onderste gedeelte dus open!

En als laatste natuurlijk een topcoat!

halfmoon

En zo kun je deze makkelijke nail art dus zelf namaken!

De kleuren die ik hiervoor heb gebruikt zijn: Catrice 780 Welcome To Roosywood en Catrice 905 Steel My Soul. Maar ik raad je dus aan om andere kleuren te gebruiken ;)

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

8 gedachtes over “Half moon! ~ Nail art!

  1. Mooi gemaakt alleen de kleuren spreken me niet zo aan maar dat us een mening!
    Erg mooi gemaakt, het ziet er best simpel uit allen is het denk ik wel iets moeilijker!
    XOXO esmee

Geef een reactie

