Frederiksberg ~ Herôme

158 front

Dit mooie kleurtje van Herôme heb ik al een tijdje in mijn stash liggen. Maar op de een of andere manier gebruik ik hem toch niet zo veel. Daarom besloot ik hem laatst weer een keer te gebruiken!

Kijk je mee naar de swatch van dit leuke lakje?

158 swatch

Dit leuke lakje heeft mooie paarse shimmers erin zitten. Dit geeft echt een mooi effect. Ik heb mijn best gedaan om dit goed te laten zien op de foto maar dat is nog best lastig! In het flesje zie je ze wel redelijk zitten maar op je nagels is het effect veel mooier!

Dit lakje dekt prima in twee laagjes! Helemaal top dus!

158 overig

Het lakje heeft een vrij dun kwastje. Persoonlijk vind ik bredere kwastjes wel fijner maar hiermee lukt het ook goed!

Naam: Frederiksberg
Nummer: 158
Merk: Herôme.
Te koop: Volgens mij is deze niet meer te koop. Anders bij o.a. DA.
Prijs: Een lakje van Herôme is altijd €7,50 en twee €12,50.
Inhoud: 7 ml.
Kwastje: Dun kwastje.
Dekking: Prima! Met twee lagen dekt hij goed!
Finish: Shimmers.
Droogtijd: Normale droogtijd.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Frederiksberg ~ Herôme

Geef een reactie

