Black in the Roots!

05 frontDe naam van dit lakje heb ik even op moeten zoeken in het artikel over deze LE. Het is op het flesje namelijk niet te lezen! Maar dat maakt niet zo veel uit want het is een heel leuk lakje!

Kijk je mee?

Dit is het enige donkere lakje uit deze LE. Maar ik vind dat eigenlijk wel leuk. De ander lakjes hebben allemaal een heel lieve pastel kleur terwijl dit lakje juist heel donker is!

05 Black in the Roots

Het lakje droogt mat op. Dat geeft een leuk contrast met de glitters die in het lakje zitten. Bij deze LE staan tegenpolen centraal en ik denk dat dit daarom een erg geschikt lakje is voor deze collectie! En dit lakje dekt gewoon goed! Ik werd bijna depressief na de andere drie lakjes die ik deze week liet zien! *klik* *klik* *klik* Maar dit lakje heeft gelukkig twee laagjes nodig om goed te dekken! Omdat het lakje een mat effect heeft heb ik bij de tweede foto op mijn ringvinger een topcoat aangebracht. En met topcoat is hij ook heel leuk!

05 brush

Omdat de achterkant totaal onleesbaar is heb ik hier ook geen foto van gemaakt. Het leek me niet echt nuttig. Op de voorkant (te zien op de foto hierboven) zie je de tekst nog wel een beetje. Het kwastje is niet super breed. Ik vind het wel een fijn kwastje om mee te lakken.

Naam: Black in the Roots!
Nummer: 05
Merk: Essence
Te koop: Kruidvat en Trekpleister (let op LE!)
Prijs: €1,89
Inhoud: 10 ml
Kwastje: Redelijk breed kwastje
Dekking: Eindelijk een lakje dat wel goed dekt! 2 laagjes.
Finish: Glitters en mat
Droogtijd: Normale droogtijd.

Al met al dus een prima lakje! En zeker voor die prijs!

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Black in the Roots!

  1. Ziet er leuk uit! Moet mijn matte topcoat ook maar eens gaan gebruiken.
    Misschien kan je de volgende keer de foto van de swatch iets groter doen?

  2. Heb het lakje zelf gister gekocht en ik moet zeggen dat ik hem erg leuk vindt. Een kleurtje met deze finish die ik nog niet had :)

  3. Ik hou niet zo van donkere kleurtjes..
    Ik heb er dan ook maar 2 donkere; een groene (after right van Catrice en 1 met een 2 in 1 lakje van Essence ;)
    Voor mensen bij wie donkere kleuren staan is dit natuurlijk erg leuk ;)

Geef een reactie

