Grunge Me Tender

DSC_0359

Eerder liet ik je twee lakjes van Catrice zien *klik* en *klik*. Vandaag laat ik een lakje van de LE van Essence zien! Dit is weer een leuk vrolijk kleurtje voor het voorjaar!

Kijk je mee? 

03 swatch

Zoals je ziet een erg leuk kleurtje! Het is een mooie licht groene lak met zilveren en groene glitters erin. Ik vind deze kleur echt mooi! Maarr.. Helaas net als bij de twee lakjes van Catrice.. Dekt deze ook voor geen meter! Ik vind dat echt super jammer! Ook dit lakje heeft gewoon vier laagjes nodig om te dekken!

03 overig

Dit lakje heeft een redelijk breed kwastje. Dat vind ik wel gemakkelijk.

Naam: Grunge Me Tender
Nummer: 03
Merk: Essence
Te koop: Kruidvat en Trekpleister (let op LE!)
Prijs: €1,89
Inhoud: 10 ml
Kwastje: Redelijk breed kwastje
Dekking: Zeer teleurstellend! Vier laagjes nodig.
Finish: Glitters
Droogtijd: Normale droogtijd.

Wat vind je van dit lakje?

Liefs, Myrhte

4 gedachtes over “Grunge Me Tender

  1. Super vervelend dat hij niet meteen dekt, en dan zeker met zo’n mooi lakje. Wat je het beste zou kunnen doen (als hij niet goed dekt) moet je gewoon eerst 1 laagje wit eronder doen. Dan heb je maar 2 laagjes gebruikt. En hij dekt vrijwel meteen. Een bekende truc. Maar weinig gebruikt. Good luck.

Geef een reactie

